آمار کرونا سیستان و بلوچستان ۱۹ اردیبهشت؛ ۵ فوتی و ۸ بستری جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا بستری شده‌اند و ۵ مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی استان سیستان و بلوچستان رخ داده است.

سید محمد هاشمی شهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی بیماران بستری در استان سیستان و بلوچستان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز _شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه_ اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیماران بستری جدید در استان سیستان و بلوچستان، هشت نفر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان ۵ مورد فوتی نیز ثبت شده است، افزود: با احتساب تعداد بیماران بستری جدید در این استان، طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل بیماران بستری در این استان به ۸۷ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در خصوص آخرین وضعیت و آمار بیماران بستری در شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: تا کنون آخرین آمار بیماران بستری در سه شهرستان استان سیستان و بلوچستان، زاهدان ۴۶ نفر، زابل ۱۱ نفر و ایرانشهر ۳۰ نفر بوده است.

هاشمی شهری به تعداد بیماران بستری جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون آخرین آمار بیماران بستری جدید در شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان زاهدان ۲ نفر و شهرستان ایرانشهر ۶ نفر بوده و در شهرستان زابل نیز طی ۲۴ ساعت گذشته، هیچ بیمار مبتلا به کرونا بستری نشده است.

وی تاکید کرد: از آنجا که نمی‌توانیم از روی ظاهر افراد بیمار بودن آنها را تشخیص دهیم، لازم است ضمن اجتناب از حضور در تجمعات انسانی همیشه از ماسک استفاده و فاصله ایمن را با دیگران رعایت کنیم.

کد خبر 492222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.