قرمزها به دنبال برد در نقش جهان

شاگردان یحیی گل محمدی امشب در ادامه رقابت‌های لیگ برتر در اصفهان به مصاف سپاهان خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر امشب و از ساعت ‏۲۰ و ۲۵ دقیقه در اصفهان‬ به مصاف سپاهان خواهد رفت. سرخ‌پوشان که در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند تلاش می‌کنند با برد برابر زردپوشان اصفهانی با امتیاز از خانه حریف بازگشته و از کورس قهرمانی جا نمانند.

لک، گلر ثابت قرمزها

"حامد لک" گلر مطمئن این روزهای پرسپولیس است و به نظر می‌رسد در این دیدار فیکس باشد. این در حالی است که کادر فنی روی عملکرد وی حساب ویژه‌ای باز خواهد کرد.

سید جلال و دیگران

سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی و وحید امیری چهار مدافع قرمزها برابر حریف هستند، اطمینان کادر فنی به مدافعان تیم بیش از پیش است و در بازی‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. مدافعان پرسپولیس علاوه بر انجام وظیفه خود در دفاع، در گلزنی برای تیمشان موفق ظاهر شده‌اند. گفتنی است سیامک نعمتی و وحید امیری در پست غیرتخصصی‌شان دوباره در ترکیب تیم قرار خواهند گرفت.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمزپوشان در بازی با شاگردان نوید کیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان و امید عالیشاه هستند. به نظر می‌رسد احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا و محمد شریفی در این دیدار از ابتدای بازی در ترکیب نیستند و آنها از نیمه دوم به تیم اضافه خواهند شد.

مهاجمان

شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر مهاجمان پرسپولیس در بازی با حریف هستند، بنا بر تصمیم کادر فنی پرسپولیس آنها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد. در کنار دو مهاجم پرسپولیس، مهدی عبدی دیگر مهاجم آماده قرمزها می‌تواند در نیمه دوم برای کمک به خط حمله این تیم وارد زمین شود.

ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان

حامد لک، حسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، سیامک نعمتی، وحید امیری، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو

کد خبر 492071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.