خضریان: ⁧‫زوال اسرائیل‬⁩ توسط خود یهودیان قابل رویت است

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:‏ ‏یکی از اصلی‌ترین معضلات اجتماعی رژیم صهیونیستی مسئله ⁧‫جمعیت‬⁩ است که همچنان با وجود مهاجرت یهودیان و کشتار فلسطینیان، طبق آمار جمعیت و ضریب رشد، جمعیت فلسطینی‌ها خود به خود رژیم صهیونیستی را به زوال خواهد رساند.

علی خضریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد بیانات رهبر معظم انقلاب در روز قدس اظهار کرد: اینکه ⁧‫رهبر انقلاب‬⁩ قاطعانه از آغاز حرکت نزولی و رو به زوال رژیم صهیونیستی سخن می‌گویند که وقفه نیز نخواهد داشت و علاوه بر ⁧‫وعده صادق‬⁩ قرآن که می‌فرماید: «تا آنکه اهل ایمان را از هر عیب و نقص پاک و کامل کند و کافران را محو و نابود گرداند»، دارای زمینه‌های اجتماعی قابل فهم و ارزیابی در علوم انسانی است.

وی افزود: ‏یکی از اصلی‌ترین معضلات اجتماعی رژیم صهیونیستی با تشکیل ⁧‫دولتی بدون ملت‬⁩ در سرزمین ⁧‫فلسطین‬⁩، مسئله ⁧‫جمعیت‬⁩ است که همچنان با وجود مهاجرت یهودیان و کشتار فلسطینیان، طبق آمار جمعیت و ضریب رشد، جمعیت فلسطینی‌ها خود به خود رژیم صهیونیستی را به زوال خواهد رساند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نگاهی به اعداد و ارقام جمعیت، این واقعیت را محسوس‌تر می‌کند. طبق گزارش مرکز آمار رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۷، جمعیت سرزمین‌های اشغالی (بدون در نظر گرفتن کرانه باختری و نوار غزه) حدود هشت میلیون نفر بوده که از این تعداد حدود دو میلیون نفر فلسطینی و شش میلیون نفر یهودی هستند.

خضریان اضافه کرد: قریب دو میلیون نفر در غزه و سه میلیون نفر در کرانه باختری حضور دارند. این جمعیت به اضافه دو میلیون نفر از فلسطینی‌های سال ۱۹۴۸ به هفت میلیون نفر می‌رسد که با ۶ میلیون فلسطینی ساکن در کشورهای همسایه، حدود ۱۳ میلیون نفر می‌باشند و در حال حاضر در مجموع از جمعیت ۶ میلیونی یهودیان بیشتر است.

وی تصریح کرد: بر اساس اطلاعات مرکز آمار رژیم صهیونیستی، از سال ۲۰۰۹ تاکنون روند خروج یهودیان از فلسطین معکوس شده و تعداد کسانی که از فلسطین اشغالی خارج شده و بازنگشته‌اند از تعداد کسانی که وارد شده‌اند یا خارج شده و بازگشته‌اند بیشتر شده است.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نکته مهم‌تر اینکه ضریب رشد جمعیت فلسطینی نزدیک چهار درصد و رشد جمعیت یهودیان این منطقه کمتر از دو درصد است. ناگفته پیداست که بدون هر اقدام نظامی علیه این ⁧‫پادگان تروریستی‬⁩، در وضعیت طبیعی و بر اساس جمعیت نیز ⁧‫اسرائیل سال ۲۰۴۰ را نخواهد دید‬⁩.

خضریان ادامه داد: ‏در کنار معضل جمعیت، یکی از مشکلات اساسی صهیونیست‌ها تعدد قومیت‌های مختلف است که موجب شده فرهنگ‌های مختلف با سلیقه‌های متناقض و متضاد در کنار هم قرار گیرند. این مسئله مشکلات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مختلفی را بر صهیونیست‌ها بار کرده است.

وی‬ خاطرنشان‬ کرد: ‏یهودیانی که از ۱۰۰ قومیت به فلسطین اشغالی مهاجرت کرده‌اند و فقط در یهودی بودن با هم اشتراک دارند، طبیعتاً در سایر امور بین آن‌ها اختلاف است و تلاش می‌کنند هویت خود را حفظ کنند. این تلاش برای حفظ هویت تبدیل به معضلی جدی جهت ایجاد یک هویت ملی برای استمرار زیست اجتماعی خواهد شد؛ ضمن اینکه در سرزمینی که بیش از ۱۰۰ قومیت حضور دارند، درگیری‌های اجتماعی نیز به همان میزان افزایش می‌یابد. این واقعیت زمانی که با نگاه نژادپرستانه صهیونیست‌ها ترکیب می‌شود، به اختلافاتی بی‌پایان بدل می‌شود تا آنجا که می‌توان ⁧‫زوال اسرائیل‬⁩ توسط خود یهودیان را مشاهده کرد.

کد خبر 491770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.