توسعه حمل و نقل مدرن و پایدار در بلغارستان

استارا زاگورا، ششمین شهر بزرگ بلغارستان، به زودی میزبان ناوگان حمل و نقل عمومی پایدار و مدرن خواهد بود. در این راستا، مقامات شهر بودجه‌ای حدود هفت میلیون و ۵۰۰ هزار یورو را در نظر گرفته‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهردار استارا زاگورا در ششم ماه مارس از دومین مرحله پروژه بزرگ مدرن‌سازی و توسعه پایدار حمل و نقل شهری رونمایی و اعلام کرد، تا چند سال آینده، ناوگان حمل و نقل شهر با پیشرفت قابل چشمگیری رو به رو خواهد بود. طی این پروژه، تردد داخل شهری برای ساکنان شهر از طریق وسایل نقلیه عمومی مقرون به صرفه‌تر، راحت‌تر، سریع‌تر و ایمن‌تر خواهد بود ضمن اینکه مصرف انرژی در خودروها به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد. معاون شهردار نیز ادعا کرده که دولت محلی تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا سیستم‌های حمل و نقل استارا زاگورا را به یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های اروپا و حتی جهان تبدیل کند.

توسعه حمل و نقل مدرن و پایدار در بلغارستان

مقامات استارا زاگورایی برای رسیدن به اهداف خود در نظر دارند به توسعه تکنولوژی و سرمایه‌گذاری در آن بپردازند تا به کاهش آلودگی هوا و اثرات آن بر سلامت انسان و محیط زیست کمک کنند. پروژه نهایی اقدامات جدید مدیران شهر، فرآیندهایی چندمنظوره را در بر خواهد گرفت که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بهبود وضعیت تعداد ۳۷ چهارراه شهری، نصب تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی، تغییر کامل سیستم‌های روشنایی شهر و جایگزین کردن لامپ‌های ال ای دی و در نهایت نصب چراغ‌های راهنمایی و رانندگی جدید در خیابان‌های پرتردد شهر اشاره کرد.

همچنین، قوانین تردد برای عابران پیاده و دوچرخه‌سواران با استفاده از فرآیندهای دیجیتالی تا حد زیادی تغییر پیدا خواهد کرد تا ایمنی این افراد در حین رفت و آمدهای داخل شهری تضمین شود. جالب است بدانید که دوربین‌های نظارتی متعددی نیز در خیابان‌های اصلی شهر نصب خواهد شد تا به مقامات مسئول امکان کنترل رفت و آمد خودروها را بدهد.

توسعه حمل و نقل مدرن و پایدار در بلغارستان

کد خبر 491532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.