سن ایچ ساوه _ گیتی پسند/ بازی مرگ و زندگی!

در هفته نهم مرحله پایانی رقابت های لیگ برتر فوتسال تیم های سن ایچ ساوه و گیتی پسند اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب نهمین هفته از مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند اصفهان امروز (پنج شنبه ۱۶ اردیبهشت) از ساعت ۲۲ در سالن فجر ساوه برابر تیم سن ایچ قرار خواهد گرفت.

گیتی پسند هفته گذشته در حالی که میزبان تیم فرش آرای مشهد بود، با نتیجه ۲ بر ۱ برابر این تیم شکست خورد تا لقب بدموقع‌ترین شکست در لیگ را در کارنامه ثبت کند. با توجه به تساوی دو تیم بالانشین سن ایچ و ساوه در هفته قبل، گیتی پسند می‌توانست با پیروزی برابر فرش آرا خود را به صدر جدول برساند اما این اتفاق رخ نداد تا قهرمانی گیتی پسند در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. شاگردان وحید شمسایی در حال حاضر با ۱۴ امتیاز پس از تیم‌های سن ایچ و مس سونگون در رده سوم قرار دارد.

در آن سوی میدان شاگردان جواد اصغری مقدم هفته گذشته برابر مس دست به کار بزرگی زدند و با تساوی ۲_۲ از زمین خارج شدند. آنها در حال حاضر با ۱۷ امتیاز صدرنشین جدول مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال هستند.

مرگ و زندگی در این بازی تا حدودی برای دو تیم وجود دارد. شاگردان وحید شمسایی اگر نتوانند در این بازی پیروز شوند باید تا حدود زیادی قهرمانی را از دست رفته بدانند و بدون شک با تمام توان پا به این دیدار خواهند گذاشت تا با کسب ۳ امتیاز بتوانند با تفاضل گل بهتر نسبت به سن ایچ، یک رده بالا بیایند و منتظر لغزش مس باشند از طرف دیگر ساوجی‌ها با تیم جوان و یکدست خود، در سودای قهرمانی هستند. قهرمانی برای آنها دور از دسترس نیست و اگر بتوانند با تلاش زیاد از سد گیتی پسند بگذرند، باید این تیم را قهرمان لیگ برتر بدانیم.

سایر دیدارهای هفته نهم مرحله نهایی لیگ برتر (پنج شنبه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۲۲):

کراپ الوند _ فرش آرا مشهد

مقاومت البرز _ مس سونگون

کد خبر 491487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.