خط مبادله پستی قم - اصفهان آغاز به کار کرد

مدیرکل پست قم گفت: با هدف تسریع در امرخدمت رسانی به شهروندان، خط مبادله مستقیم پستی قم- اصفهان راه اندازی شد.

به گزارش ایمنا، ابوالفضل باقری منش گفت: به دستور مدیر عامل شرکت ملی پست و با هماهنگی مدیرکل عملیات پستی و اداره کل پست قم خط مبادله پستی قم - اصفهان و بالعکس راه اندازی و عملیاتی شد.

وی با اشاره به راه اندازی این خط پستی مستقیم آن را اقدامی‌در جهت تسریع در وصول و ارسال محمول‌های پستی و کاهش مدت سیر مرسولات به مقاصد مربوطه و شهرستان‌های تابعه برشمرد.

باقری منش تصریح کرد: با اجرای این خط علاوه بر سرعت سیر مرسولات، ظرفیت لازم برای افزایش ترافیک در سطح استان نیز فراهم خواهد شد.

مدیرکل پست قم ضمن تاکید بر اهمیت تقویت زیرساخت‌های پستی، ایجاد ظرفیت به منظور افزایش ترافیک وارده و صادره به استان، کاهش بی ترتیبی‌های پستی، رضایت مشتریان و کاهش هزینه‌های مربوطه را از دیگر مزایای راه اندازی این خط جدید مبادله پستی ذکر کرد.

حضور ۱۵۰ ناشر قمی در برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم

مدیرکل پست قم همچنین از برگزاری نمایشگاه قرآن کریم به‌صورت مجازی و حضور ۱۵۰ ناشر استان در این نمایشگاه خبر داد.

باقری منش گفت: نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم از تاریخ ۱۱ لغایت ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد که پس از برگزاری نمایشگاه کتاب در فضای مجازی در بهمن ماه سال گذشته این دومین باری است که نمایشگاهی در فضای مجازی تشکیل می‌شود و با توجه به تجربه موفق پست استان در برگزاری نمایشگاه قبلی شایسته است این بار هم با مطالعه دقیق دستورالعمل و انجام بندهای آن شرایط مطلوبی جهت انجام همه مراحل اعم از مرحله قبول و جمع آوری، مرحله تجزیه و آماده سازی، مرحله رهسپاری و مرحله توزیع صورت پذیرد.

وی در ادامه افزود: نکته مهم و حایز اهمیت در خصوص برگزاری این نمایشگاه ضرورت دقت و توجه لازم در انجام فرآیندهای عملیات پستی به دلیل محتویات مرسولات که شامل کلام الله مجید، دعاها و کتاب‌های مذهبی که حاوی اسماء متبرکه می‌باشند، است که باید به صورت جدی در همه فرآیندهای پستی با حفظ احترام و رعایت شان آنها صورت پذیرد.

مدیرکل پست قم گفت: از حدود ۴۸۰ ناشری که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند ۱۵۰ ناشر مربوط به قم می‌باشد که این تعداد بیانگر وظیفه سنگین و خطیر پست استان است که امید است با همکاری و تلاش کلیه همکاران این فرآیند به صورت دقیق و بالاترین میزان رضایت انجام پذیرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 491467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.