کمیته بانوان یکی از فعال‌ترین کمیته‌های شورای شهر یزد است

عضو شورای شهر یزد گفت: در سال اول شورای پنجم کمیته‌های دوازده‌گانه ازجمله کمیته جوانان و دانشجویان، کودکان و نوجوانان و بانوان تشکیل و از تمامی سمن‌های فعال در این زمینه از طرق مختلف دعوت شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ونوس عامری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"ابتدای شورای پنجم متوجه شدم چیزی میان شورای شهر و مردم خالیه! هیچ نهاد یا مکانیسمی برای ارتباط دائمی شورا با مردم وجود نداشت در سال اول مسئول کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا بودم برای همین پیشنهاد ایجاد کمیته‌های مختلف را به کمیسیون فرهنگی دادم و مصوب شد کمیته‌های دوازده‌گانه ازجمله کمیته جوانان و دانشجویان، کودکان و نوجوانان و بانوان تشکیل شد و از تمامی سمن‌های فعال در این زمینه از طرق مختلف دعوت شد.

کمیته بانوان یکی از فعال‌ترین و مؤثرترین این کمیته‌ها بود که برخی از فعالیت‌های گسترده آنها و شرح تمامی برنامه‌های آن در یک پست نمی‌گنجد با سپاس از تک تک اعضا و همراهان کمیته بانوان و سمن شهربانو که در طول این سه و اندی سال بی هیچ چشمداشتی صمیمانه و بی ادعا ما را در جهت خدمت رسانی به بانوان شهرمان یاری رساندند و برنامه‌های مختلفی را در راستای توسعه و ارتقای توانایی‌های بانوان یزد طراحی و به انجام رسانیدند با امید به ادامه این فعالیت‌های اثربخش در شوراهای آینده"

کد خبر 491408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.