آبگرفتگی محورهای جاده ای به دلیل بارش های عصر امروز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در خصوص آبگرفتگی در محورهای استان توضیحاتی ارائه کرد.

منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بارش‌های عصر امروز در استان، اظهار کرد: بارش‌های عصر امروز در بخش جرقویه شهرستان اصفهان و بعضی از روستاهای بخش مرکزی باعث سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و آبگرفتگی محورهای جاده‌ای در این مناطق شد که با حضور عوامل راهداری و مدیریت بحران این محورها بازگشایی و به خودروها امدادرسانی لازم انجام شد.

وی افزود: تردد در مسیر حسن آباد جرقویه علیا به نیک آباد جرقویه سفلی به دلیل احتمال ریزش پل‌های باند قدیم در محور روستای حیدر آباد به باند جدید منتقل شد و ۳ کیلومتر از مسیر دو طرفه شده جاده قدیم نطنز کاشان در محل گردنه عباس آباد به علت وقوع آبگرفتگی مسدود و تعدادی خودرو متوقف شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: به جهت آبگرفتگی در کیلومتر ۴ نطنز به سمت جاده قدیم کاشان عوامل امدادی برای بازگشایی راه‌ها و محورهای این منطقه اعزام شدند همچنین محور نیک آباد به حسن آباد جرقویه علیا به دلیل حجم بسیار بالای آب در ۳ رودخانه فصلی و ورود به جاده به مدت یک ساعت مسدود شد که هم اکنون مجدداً باز گشایی شده است.

شیشه فروش اظهار کرد: به علت بارش‌های رگباری و سیلابی شدن مسیل های شهرستان اردستان پل‌های کسوچ و همبرات واقع در بخش مرکزی دچار ابگرفتگی شدند و عملیات تخلیه آب از شش واحد مسکونی و تجاری در روستاهای بخش زواره در حال انجام است. همچنین تعدادی از دام‌های مناطق مهاباد و موغار اردستان هم به علت آبگرفتگی محورهای جاده‌ای در محاصره سیل قرار گرفتند که امدادرسانی به این مناطق هم در حال انجام است.

کد خبر 491103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.