افزایش ۳۰ درصدی نرخ بلیت اتوبوس در اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با تصویب لایحه پیشنهادی افزایش کرایه اتوبوس‌های خطوط مختلف این شرکت برای سال جاری توسط شورای شهر و تایید فرمانداری، از روز چهارشنبه _ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰_ به طور میانگین نرخ بلیت تمام خطوط اتوبوسرانی تا ۳۰ درصد افزایش می‌یابد.

سید عباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: افزایش ۳۰ درصدی نرخ بلیت اتوبوس‌ها به‌طور میانگین از ۱۳ تا ۳۳ درصد در نظر گرفته شده است؛ تنها در برخی از خطوط که بیشترین افزایش را دارند، بهای بلیت از ۶۵۰ به ۸۵۰ تومان افزایش می‌یابد وگرنه اغلب افزایش‌ها با درصد کمتری پیش‌بینی شده است.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: شهرداری اصفهان نمی‌تواند بیش از توان خود از اتوبوسرانی حمایت مالی کند و با توجه به هزینه‌های سرسام‌آور، افزایش نرخ بلیت معقول است.

وی با اشاره به وضعیت مسافرگیری اتوبوس‌های شهری و الزام رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: اگر تمام شهروندان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند، می‌توان با همکاری همگانی بر شیوع این ویروس خطرناک فائق آییم.

روحانی اظهار کرد: به منظور رعایت فاصله اجتماعی و جلوگیری از تراکم، علی‌رغم شرایط کرونایی از تعداد ناوگان اتوبوسرانی در شهر کم نکردیم، اما متأسفانه تعدادی از شهروندان هنوز این ویروس را جدی نگرفته‌اند و نه تنها برای خود بلکه برای دیگران مشکل ایجاد می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت ناوگان اتوبوسرانی در ساعات پیک سفر انجام می‌شود، افزود: شهروندان باید برای سفرهای درون شهری خود برنامه‌ریزی داشته باشند تا شاهد تراکم تعداد مسافران در برخی از زمان‌ها به ویژه ساعات پایانی روز نباشیم.

کد خبر 491004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.