سامسونگ گلکسی Z Fold3 چه ویژگی‌هایی دارد؟

گزارشات منتشر شده نشان می‌دهد گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold3 از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold2 که به عنوان جایگزین گلکسی Fold معرفی شد، به ویژگی‌های جدید و ارتقا یافته، مانند صفحه نمایش بزرگ‌تر مجهز است. به نظر می‌رسد که گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold3 نیز نسخه ارتقا یافته گلکسی Z Fold2 باشد و از فناوری‌های جدیدتری پشتیبانی کند.

دوربین تعبیه شده در پنل پشتی گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold3 از یک طراحی جدید برخوردار خواهد بود که نسبت به دوربین‌های گوشی‌های سری گلکسی S21 متفاوت‌تر دیده می‌شود. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که سه دوربین این گوشی به صورت عمودی پشت سر یکدیگر قرار گرفته‌اند و یک فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی کرده است.

علاوه بر این گزارشات منتشر شده نشان می‌دهد گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold3 از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند بنابراین کاربران می‌توانند با استفاده از قلم این گوشی هنگام برقراری تماس ویدئویی، روی صفحه نمایش مطالبی را یادداشت کنند. به نظر می‌رسد این گوشی تاشو دارای یک جایگاه اختصاصی برای قرار دادن قلم S Pen باشد، اما هنوز مشخص نشده است که به صورت جداگانه به فروش می‌رسد یا داخل بسته محصول قرار دارد.

انتظار می‌رود گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 3، اولین گوشی تاشویی باشد که دوربین سلفی آن در قسمت پایین صفحه نمایش تعبیه شده است در این صورت نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی در مقایسه با دیگر گوشی‌های هوشمند بیشتر خواهد بود. از آنجایی که این گوشی تاشو به ویژگی‌های جدید مانند قلم S Pen و دوربین پایین صفحه نمایش مجهز خواهد بود، قیمت آن نیز بیشتر است.

کد خبر 490946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.