یا "هفدهم" به دیدار استقلال می رویم یا اصلا بازی نمی کنیم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: مشخص نیست چرا وقتی استقلال از عربستان بازگشته این موضوعات مطرح می‌شود و آن موقع که آنها به دیدار حریفان آسیایی می‌رفتند این مسائل وجود نداشت.

به گزارش ایمنا، ساعتی پیش مسئولان سازمان لیگ به صورت غیر رسمی در تماس با مدیر رسانه‌ای ذوب آهن از تعویق دو روز دیدار این تیم برابر استقلال خبر داده‌اند؛ خبری که البته با واکنش منفی گاندوها مواجه شده است. در همین خصوص با مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان تماس برقرار کردیم.
 

مجتبی فریدونی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ساعتی پیش مسئولان سازمان لیگ در تماس با مدیر رسانه‌ای باشگاه ذوب آهن از تعویق دو روز دیدار این تیم برابر استقلال خبر داده‌اند. این موضوع برای ما غیر قابل قبول است. ما تمام کارهای سفر را انجام داده‌ایم. در واقع این برنامه از یک ماه پیش از سوی سازمان لیگ اعلام شده است. مثل بقیه تیم‌ها که تمام مقدمات سفر تیم شأن را مهیا می‌کنند ما نیز تمام اقدامات لازم را انجام داده‌ایم، تهران هتل رزرو و بلیط هواپیما تهیه کرده‌ایم.

وی با اشاره به حضور سه روزه تیم ذوب آهن در تهران برای دیدار بعدی گاندوها برابر گل گهر تصریح کرد: بعد از بازی استقلال که در ۱۷ اردیبهشت انجام می‌شود سه روز هتل را تدارک دیده‌ایم و حتی زمین تمرین را برای آماده شدن سبزپوشان مقابل گل گهر سیرجان پیش بینی کرده‌ایم و لازم است برای اطلاع آقایان بگویم که برای بازگشت از سیرجان نیز که ۲۳ اردیبهشت خواهد شد بلیط چارتر رزرو کرده‌ایم و به هیچ عنوان تغییر تاریخ‌ها برایمان امکان پذیر نیست.

مدیرعامل باشگاه اصفهانی افزود: اگر مسئولان سازمان لیگ می‌خواستند با اعلام غیر رسمی به مدیر رسانه‌ای نظر مجموعه تیم را جویا شوند متوجه شدند که کاملاً با تغییر تاریخ دو روزه دیدارهایمان مخالف هستیم و با این شرایط هرگز بازی نمی‌کنیم.

فریدونی در واکنش به اجبار سازمان لیگ و حتی سه بر صفر شدن بازی در صورت عدم حضور ذوبی ها ادامه داد: اصلاً بازی برای ما امکان پذیر نیست و ضررهای هنگفتی متحمل می‌شویم، اگر می‌خواهند این طور برنامه‌ریزی کنند هیچ سنگی رو سنگ بند نمی‌شود. تیم ما بعد از ۲۶ فروردین که با پدیده دیدار کرده هیچ مسابقه‌ای نداشته و تنها دو سه بار اردوی مقطعی برگزار کرده‌ایم تا از شرایط مسابقه دور نمانیم. اگر برنامه‌ای تدوین شده باید به آن پایبند باشند و نمی‌شود چند روز قبل از بازی آنها را تغییر بدهیم.

وی در پایان تصریح کرد: مشخص نیست چرا وقتی استقلال از عربستان بازگشته این موضوعات مطرح می‌شود و آن موقع که آنها به دیدار حریفان آسیایی شان می‌رفتند این مسائل وجود نداشت. مطمئناً تصمیم مجموعه ذوب آهن تغییری نمی‌کند و ما همان ۱۷ ام به دیدار استقلال می‌رویم یا اصلاً بازی نمی‌کنیم.

کد خبر 490883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.