واریز ۵۰۰ هزار تومان به حساب تمام ایتام تحت حمایت کمیته امداد

رئیس کمیته امداد از واریز ۵۰۰ هزار تومان به حساب ۱۴۶ هزار یتیم تحت حمایت این نهاد در شب ضربت خوردن ابوالایتام، امیرالمومنین علی (ع) خبر داد و گفت: به همین منظور مبلغ ۷۳ میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان در اختیار کمیته امداد قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری با تسلیت ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و گرامیداشت لیالی قدر گفت: همانند سال گذشته در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به حساب تمام ایتام تحت حمایت کمیته امداد واریز شد.

وی افزود: طبق مذاکرات انجام شده با رئیس بنیاد مستضعفان، این بنیاد با واریز ۷۳ میلیارد تومان به حساب کمیته امداد، اعتبار لازم برای واریز وجه ۵۰۰ هزار تومانی به حساب ایتام تحت حمایت را تقبل کرد که باید از این مجموعه گرانقدر کمال تشکر و امتنان را داشته باشم.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اجرای پویش ایران مهربان برای جذب حامیان ایتام در کشور تاکید کرد: در طول اجرای این پویش بیش از ۲۰۰ هزار نفر به تعداد حامیان ایتام افزوده شده و امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان به مرحله‌ای برسیم که هیچ یتیمی در کشور بدون حامی نباشد.

بختیاری با بیان اینکه هفته اکرام خیران از ۱۵ ماه رمضان آغاز شده و تا ۲۱ ماه مبارک ادامه دارد، خاطرنشان کرد: سومین مرحله پویش ایران همدل با لبیک مردم به فراخوان رهبر معظم انقلاب و حضور چشمگیر خیران، مراکز نیکوکاری، سپاه، بسیج، بنیاد مستضعفان، آستان قدس و همه نهادها و دستگاه‌ها در حال اجراست.

کد خبر 490845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 10
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    2 0
    این کشور پرشده از دروغ گو آخه ما که تو جنوب کشور هستیم اینگار جز این مملکت حساب نمی آییم وقتی میگویید واریز شده باید به حساب تمام مدد جویان کمیته واریز کنید نه تهران تنها چون اونها سری خرتونو میچسپند ولی تو شهرای جنوب که تریبون ندارند هیچ ....
  • مهری خاوریپور IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    2 0
    کدوم واریزی من بچه یتیم دارم چیزی واریز نشده
  • حسن DE ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 0
    باسلام اطاعت قبول آقای بختیاری انصاف به خرج کن انصاف داشته باش تحت پوشش بهزیستی را هم دراین روزها به یادداشت باش گناه داره فقط به فکر خودتان هستید
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    1 0
    واسه ماهم چیزی واریز نشده کجا باید بگیم