پروژه‌های نیمه تمام شهرداری تکمیل می‌شود

شهردار شیرین سو از پیشرفت ۸۰ درصدی زمین فوتبال چمن مصنوعی شهر شیرین‌سو و اتمام پروژه ها تا قبل از آغاز به کار شورای جدید خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدمصطفی موسوی در این باره اظهار کرد: پروژه زمین فوتبال چمن مصنوعی شیرین سو به زودی به شهروندان و جوانان شهر تقدیم می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به رویکرد شهرداری در توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهر، پروژه زمین چمن مصنوعی شهر در هفته دولت سال گذشته کلنگ زنی شد که امروز پس از گذشت حدود هشت ماه و با وجود تنگناهای اقتصادی و شرایط آب و هوایی پیشرفت ۸۰ درصدی دارد.

شهردار شیرین سو اضافه کرد: کار زیرسازی، جدول گذاری، سنگ چینی و شن ریزی زمین چمن مصنوعی تمام شده و هم اکنون حصارکشی پروژه در دست انجام است و پس از آن صرفاً عملیات نصب چمن باقی می‌ماند.

وی اظهار کرد: با توافقی که ما بین شهرداری شیرین سو و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به عمل آمده تهیه و نصب چمن مصنوعی بر عهده اداره کل ورزش است و شهرداری نیز تعهداتی را در این زمینه مطابق تفاهم به عمل آمده خواهد داشت.

موسوی با اشاره به نوسانات قیمت کالا و خدمات اضافه کرد: با توجه به درآمد اندک شهرداری و نوسان متعدد قیمت کالاها و خدمات نیروهای شهرداری شیرین سو همه همت خود را به کار گرفته تا قبل از آغاز به کار شورای شهر جدید پروژه‌های نیمه تمام خود را به اتمام برساند.

وی با اشاره به نقش ورزش در حفظ سلامتی و تندرستی جامعه گفت: ورزش یکی از نیازهای اساسی و مهم در راستای حفظ سلامت و تندرستی جامعه است و شهرداری نیز به عنوان مدیریت محلی وظیفه دارد زیرساخت‌های ورزش شهروندی را فراهم آورد.

کد خبر 490841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.