راه اندازی مرکز نگهداری سگ‌های بدون صاحب در بروجرد

شهردار بروجرد گفت: مرکز نگهداری سگ‌های بدون صاحب با همکاری سازمان پسماند شهرداری و با اعتبار چهار میلیارد ریال ایجاد می‌شود.

به گزارش ایمنا، رحیم جافری در این باره اظهار کرد: شهرداری بروجرد در راستای رفع یکی از معضلات ریشه‌ای و بهداشتی در سطح محله‌ها، معابر و کوچه‌های شهر اقدام به ایجاد این مرکز کرده است.

وی تصریح کرد: از این رو براساس شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های قانونی مقید به آن پس از مکاتبات فراوان با سازمان‌های ذیربط و اخذ مجوزهای لازم و اخذ زمین مورد نظر در فاز نخست بدون همکاری ارگان‌ها، نهادها و گروه‌های دوستدار حیوانات اقدام به ساخت مرکز کنترل جمعیت و نگهداری سگ‌های بدون صاحب کرده است.

شهردار بروجرد اضافه کرد: این مرکز در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع در اراضی ملی و در مجاورت محل دفع پسماندهای شهری بنا شده و دارای کلیه زیرساخت‌ها و تجهیزات لازم جهت نگهداری بیش از یک هزار و ۲۰۰ قلاده سگ است.

وی خاطرنشان کرد: از جمله امکانات ایجاد شده در این مکان می‌توان به فنس کشی کامل محیط، ساخت کلبه‌های مخصوص حیوانات، استقرار دو غرفه کانکس، لوله کشی آب، سرویس بهداشتی، و بتن ریزی محوطه داخلی آن اشاره کرد.

جافری تاکید کرد: شهرداری بروجرد به عنوان مجری این پروژه که در مراحل پایانی خود قرار دارد و در روزهای آینده به بهره برداری خواهد رسید آماده همکاری با تمامی نهادها و گروهای دوستدار و حامی حیوانات است.

کد خبر 490734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.