واکنش هاشمی به واکسن خواری در شهرداری تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران نسبت به موضوع واکسن خواری در شهرداری‌ها و رد صلاحیت‌های گسترده در شوراها واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی در جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تهران با اشاره  به فرارسیدن ایام ضربت خوردن و شهادت امیرمومنان (ع) گفت: از نگاه علی (ع) ارزش جانش از اخلاق و گذشت و مدارا بالاتر نبود و خود را قربانی کرد تا این روش به عنوان یک الگو برای صاحبان قدرت ماندگار شود. حضرت علی (ع) به این اعتقاد داشت که آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است؛ با دوستان مروت با دشمنان مدارا.

وی در ادامه با اشاره به پدیده واکسن خواری در شهرداری تهران گفت: در روزهای اخیر هم شاهد تخلفاتی تحت عنوان واکسن خواری در مدیریت چند شهر از جمله تهران بودیم که در تهران با دستور محکم شهردار با عناصر خاطی برخورد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: اطلاعات واکسیناسیون کارکنان شهرداری تهران در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و این اقدام می‌تواند الگوی خوبی برای دولت باشد چرا که اطلاعات واکسیناسیون در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

هاشمی در ادامه به رد صلاحیت اعضای شورای شهر تهران اشاره کرد و گفت: نتیجه بررسی صلاحیت کاندیدهای شورای شهر اعلام شد، در تهران و تعداد زیادی از شهرها شاهد هستیم که کاندیداهایی رد صلاحیت شدند که توسط هیأت اجرایی تأیید شده بودند.

وی ادامه داد: فرض را بر این می‌گذارم که در شوراها نظارت استصوابی نداریم. با توجه به اینکه نظارت در انتخابات شورا برعهده مجلس است از رئیس مجلس انتظار داریم تا با پیگیری موضوع نسبت به رسیدگی اعتراض کاندیداها توجه ویژه داشته باشند تا زمینه تضییع حق‌الناس فراهم نشود و تأمین حق عمومی جامعه برای برگزاری یک انتخابات با تکثر نگاه‌ها، سلایق و مشارکت مطلوب فراهم شود.

کد خبر 490701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.