آخرین جزییات پروژه ساماندهی محور گردشگری دولتخانه صفوی

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان با بیان این که بسیاری از پروژه‌های محور گردشگری دولتخانه صفوی انجام شده یا در حال اجرا است، گفت: ساماندهی خیابان سپه، ادامه چهارباغ، میدان انقلاب و چهارباغ بالا در برنامه کاری امسال است.

محمد فیض در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امسال حدود یک هزار و ۳۶ میلیارد ریال بودجه برای این سازمان پیش بینی شده که در قالب آن ۴۰ ردیف عمرانی برای اجرای پروژه‌های نوسازی و بهسازی در مناطق مختلف در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت بازسازی گذرهای منتهی به چهارباغ عباسی، تصریح کرد: یکی از محورهای بازآفرینی شهر، محور گردشگری دولتخانه صفوی است که بخش اعظم آن در مسیر میدان امام علی (ع)، بازار، میدان امام (ره)، خیابان سپه، چهارباغ عباسی تا باغ‌های هزارجریب قرار دارد.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه بسیاری از پروژه‌های محور گردشگری دولتخانه صفوی انجام شده یا در حال اجرا است، افزود: ساماندهی خیابان سپه، ادامه چهارباغ، میدان انقلاب و چهارباغ بالا جز برنامه‌های کاری امسال است.

فیض با بیان اینکه در تکمیل اقدامات سال گذشته ساماندهی گذرهای دسترسی به چهارباغ عباسی در حال انجام است، گفت: ساماندهی خیابان عباس آباد حدفاصل چهارباغ عباسی تا خیابان آیت الله شمس‌آبادی در مرحله نهایی است.

وی از پیشرفت ۹۲ درصدی ساماندهی محور سواره‌رو خیابان عباس آباد خبر داد و تصریح کرد: ساماندهی خیابان شیخ‌بهایی از دیگر پروژه‌های این سازمان به شمار می‌آید که در حال حاضر پیاده‌روهای آن تکمیل شده و برای اجرای بخش سواره رو به زودی برنامه‌ریزی می‌شود.

مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه تاکنون ۹۵ درصد ساماندهی خیابان سید علیخان انجام شده است، ادامه داد: ساماندهی خیابان آمادگاه حدفاصل چهارباغ عباسی تا خیابان باغ گلدسته نیز تاکنون ۹۴ درصد پیشرفت داشته است.

فیض خاطرنشان کرد: پروژه‌های ساماندهی خیابان کوالالامپور و کوچه‌های عالم‌آرا و جهان آرا نیز در مرحله نقشه برداری و تهیه طرح است.

وی با بیان اینکه گذرهای منتهی به چهارباغ در قسمت پیشخوان و اتصال به محور گردشگری نیز در حال اجرا است، تصریح کرد: ساماندهی گذرهای غربی شامل خیابان‌های عباس آباد، کوالالامپور و کوچه‌های عالم آرا و جهان آرا تا خیابان شمس‌آبادی و گذرهای شرقی حدفاصل چهارباغ تا باغ گلدسته است.

کد خبر 490576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.