یک زن سرپرست تیم ملی تنیس مردان شد

فدراسیون تنیس برای نخستین بار سرپرستی تیم ملی تنیس مردان را به یک زن سپرده است.

به گزارش ایمنا، در پی برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس مردان در مجموعه ورزشی شهید شیرودی و معرفی نفرات برتر، مرحله نخست اردوی آمادگی ملی پوشان در تهران از امروز آغاز می‌شود.

انوشا شاهقلی، حسام یزدی، سینا مقیمی، محمد مهبد، مهدی سوری، مجتبی صدری، سامیار الیاسی، امیرعلی قوام، کسری رحمانی، علیرضا بهزادپور و معین معظم از تهران، امیر اصلان منتخب و محمد کتیبه از فارس، مهرشاد قفقازی، علی یزدانی، یونس طلاور، معین محمدی و کیارش رسام نژاد از اصفهان، حامد نواختی و سیاوش شیردل از خراسان رضوی، سید محمد ایمان حسینی البرز و محمد علی ممقانی نیا از البرز نفرات حاضر در اردوی تیم ملی خواهند بود.

نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تنیس از ۱۱ تا ۲۴ اردیبشهت ماه در مجموعه ورزشی شهید شیرودی زیر نظر اکبر طاهری سرمربی تیم ملی، فرشاد طلاور مربی و امیر اکبری بدنساز تیم ملی برپا می‌شود.

اما نکته جالب اینجاست که فدراسیون تنیس سرپرستی تیم ملی را به مهدیه کریمی سپرده است. شاید این اتفاق برای نخستین بار در ورزش ایران رخ می‌دهد که سرپرستی تیم ملی مردان بر عهده یک خانم گذاشته شده است.

رقابت‌های تنیس دیویس کاپ از ۱۵ تا ۲۰ شهریور ماه سال جاری به میزبانی ترکمنستان برگزار می‌شود و باید دید در نهایت تیم ملی تنیس با چه ترکیبی راهی این رقابت‌ها خواهد شد.

منیع: ورزش سه
کد خبر 490562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.