افزایش ۲ برابری اعتبارات عمران شهری بوشهر

شهردار بوشهر گفت: اعتبارات عمران شهری بوشهر افزایش دو برابری نسبت به سال گذشته داشته است.

به گزارش ایمنا، حسین صالحیان در این باره اظهار کرد: ۶۵۳ میلیارد تومان اعتبار برای عمران شهری بوشهر برای امسال مصوب شده که ۱۱۹ پروژه عمران شهری تدوین و تعریف‌شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۲۹۹ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد، افزود: ۱۵ پروژه عمران شهری هم‌زمان با روز شوراها در شهر بوشهر افتتاح و اجرا می‌شود.

شهردار بوشهر با اشاره به تخصیص ۶۰ میلیارد تومان برای اجرا پروژه‌های عمران شهری در بخش‌های مختلف تصریح کرد: درجه شهرداری بوشهر ۱۰ تعیین‌شده که با ارتقا آن به ۱۱ تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری بهتر و بیشتر می‌شود.

وی از تعیین یک مشاور برای ادامه پروژه فراموش‌شده فانوس دریایی بوشهر خبر داد و افزود: پروژه فانوس دریایی بوشهر در شورای پنجم اجراشده، اما پس از مدتی رهاشده و اسکلت ساخته‌شده رو به فرسودگی است.

صالحیان اجرا طرح جاده سلامت در واگذاری بخشی از اراضی نظامی به شهرداری بوشهر افزود: با زمین تخصیصی و عقب‌نشینی فنس پایگاه نظامی طرح‌های مختلف عمران شهری از جمله جاده سلامت اجرا می‌شود.

وی از برنامه زمان‌بندی تکمیل پروژه‌های عمران شهری با همکاری اعضای شورای اسلامی خبر داد و اضافه کرد: امسال هشت میلیارد تومان برای اجرا طرح‌های مختلف در بافت تاریخی بوشهر تخصیص یافته است

شهردار بوشهر با اشاره به تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای آسفالت کوچه‌ها تصریح کرد: با این اعتبار تمام کوچه‌های خاکی بوشهر ساماندهی و آسفالت می‌شود.

وی به اشاره به روند اجرا تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی بوشهر تصریح کرد: این پروژه قرار بود در مدت ۱۸ ماه ساخته شود ولی به سبب تعلل پیمانکار این مهم محقق نشد و اکنون با عزل این پیمانکار مجری بعدی انتخاب می‌شود تا در مدت تعیین‌شده این پروژه را تکمیل کند.

صالحیان پروژه چرخ و فلک بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بابیان اینکه این طرح با مشارکت بخش خصوصی ساخته می‌شود، گفت: پس از انتخاب اعضای جدید شوراهای اسلامی بوشهر تصمیم جدیدی اتخاذ شد و بر اساس برنامه زمان‌بندی در مدت ۹۰ روز تکمیل می‌شود.

کد خبر 490553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.