آماده‌باش آتش‌نشانان زنجان در شب‌های قدر

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: با توجه به برگزاری مراسم شب قدر، آتش‌نشانی زنجان برای این شب‌ها آماده‌باش داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان حسن غفاری در این باره اظهار کرد: با توجه به مجوزهای ستاد کرونا مبنی بر برگزاری مراسم شب‌های قدر در مساجد زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آتش‌نشانی زنجان نیز در آماده‌باش خواهد بود.

وی محل استقرار خودرو و نیروهای آتش‌نشانی را در محل‌های برگزاری مراسم شب قدر اعلام کرد و گفت: این نیروها در صدر جهان، مسجد جامع، حسینیه اعظم زنجان، چهارراه پایین، هیأت ثارالله واقع در اتوبان، هیأت اسلام آباد مستقر خواهند شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان تصریح کرد: طی شب‌های قدر در مجموع سه مأمور آتش‌نشانی، سه نفر افسر عملیات و رئیس ایستگاه به همراه یک خودرو در محل‌های اعلامی مستقر خواهند شد.

وی اضافه کرد: همچنین در این شب‌ها خودروهای سبک و سنگین آتش نشانی و امداد و نجات و موتورسیکلت‌های سیار آتش نشانی، پوشش ایمنی شهروندان را بر عهده دارند و شهروندان در صورت وقوع هرگونه حادثه با حفظ خونسردی سریعاً مراتب را به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی اطلاع دهند.

غفاری گفت: شهروندان توجه داشته باشند درهای خروجی اماکن مذهبی و مساجد حتماً برای خروج باشند تا در مواقع ضروری شهروندان بتوانند با حفظ خونسردی و آرامش از محل خارج شوند شوند.

کد خبر 490551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.