۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
حضور یک جیانلوئیجی دیگر در یووه؟

دروازه‌بان تیم میلان ممکن است طی ماه های آتی به تیم یوونتوس بپیوندد تا شاید بتواند تاریخ را دوباره تکرار کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گاتزتا دلا اسپورت، در صورتی که باشگاه میلان موفق نشود برای تمدید قرارداد با دوناروما به توافق برسد، این گلر ایتالیایی به عنوان یک بازیکن آزاد به یوونتوس می‌پیوندد و بعد از سال‌ها ترکیب روسونری را ترک می‌کند.

دروازه‌بان ۲۲ ساله میلان سال‌هاست که در کانون توجه باشگاه‌های مختلف اروپایی قرار دارد و عملکرد بی نظیرش در کنار سن کم او باعث شده تا بسیاری به دنبال جذب جیانلوئیجی دوناروما باشند. حالا محتمل است که دوناروما بیش از هر زمان به یوونتوس نزدیک باشد و به این تیم منتقل شود.

دوناروما که قرارداد چهارساله‌ای با میلان دارد، در روز نهم تیرماه آخرین روز قراردادش با این تیم را پشت سر می‌گذارد و به این ترتیب اگر تا آن زمان توافق لازم حاصل نشود، او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به تیم دیگری بپیوندد و در این میان یوونتوس که از سال‌ها قبل به دنبال جذب او بوده، گزینه اصلی تلقی می‌شود.

گلر فعلی میلان با توجه به شرایط خاصش، یکی از گران‌ترین دروازه‌بانان دنیا محسوب می‌شود و به همین دلیل پیوستن رایگان او به یووه می‌تواند یک معامله خوب برای بانوی پیر باشد. با توجه به اینکه در حال حاضر مدیر برنامه این بازیکن مینو رایولا است و این ایجنت مطرح فوتبال با باشگاه یوونتوس نیز رابطه خوبی دارد، انتقال مذکور محتمل‌تر از همیشه خواهد بود.

دوناروما شش سال است که در ترکیب اصلی تیم میلان حضور دارد و یکی از برترین و وفادارترین بازیکنان این تیم طی سال‌های اخیر محسوب می‌شود. او تاکنون در بیش از ۲۴۰ بازی برای میلان به میدان رفته و گزینه اصلی مربیان سال‌های اخیر تیم ملی ایتالیا بوده است.

کد خبر 490548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.