ارائه خدمات غیرحضوری باعث سهولت کار کارفرمایان شده است

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان به مناسبت هفته کار و کارگر از صنایع شیمیایی ایران بازدید کرد و گفت: اجرای طرح دیجیتال ۳۰۷۰ و ارائه خدمات به صورت غیرحضوری باعث کاهش مراجعه و سهولت کار برای تمام ذینفعان من جمله کارفرمایان شده است.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی تأمین اجتماعی استان اصفهان، محسن ریاضی با تبریک هفته کار و کارگر به پرسنل صنایع شیمیایی ایران، اظهار کرد: هفته کارگر فرصت مناسبی است برای تجلیل و تقدیر از خدمات ارزشمند جامعه کارگری و فعالان این عرصه، به خصوص کارکنان خدوم و زحمتکش صنایع شیمیایی ایران و همه کارگران واحدهای تولیدی کشور که حتی در این برهه حساس و شرایط دشوار بحران فراگیر ویروس منحوس کرونا لحظه‌ای از انجام وظایف، کار و تلاش مضاعف به میهن اسلامی دریغ ننمودند.

وی افزود: مسئولان باید قدردان زحمات شما عزیزان باشند چرا که با وجود مشکلات بسیار در زمینه‌های مختلف، باعث رونق اقتصادی و پیشرفت چرخه تولید کشور هستید.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان در جلسه‌ای با حضور علیدوستی قائم مقام مدیرعامل صنایع شیمیایی ایران، گفت: تأمین اجتماعی حامی اشتغال و تولید و رونق اقتصادی است و در راستای تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، آماده تعامل با صنایع مختلف و تولیدکنندگان در چارچوب قوانین هستیم تا با استفاده از ظرفیت بالقوه صنایع کشور و تبدیل آن به ظرفیت بالفعل به رشد و شکوفایی برسیم.

وی افزود: یکی از طرح‌های مهم سازمان تأمین اجتماعی طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای تا ۱۰۰ درصد و امکان تقسیط از ۱۲ تا ۳۶ ماه تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ برای کارفرمایان تأمین اجتماعی (ویژه واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و …) است.

ریاضی خاطرنشان کرد: اجرای طرح دیجیتال ۳۰۷۰ و ارائه خدمات به صورت غیرحضوری باعث کاهش مراجعه و سهولت کار برای تمام ذینفعان من جمله کارفرمایان شده است که از طریق مراجعه به آدرس http://ES.TAMIN.IR (ES.TAMIN.IR) امکان‌پذیر است، ضمن بخشودگی جرایم، در طرح ۳۰۷۰ بسیاری از خدمات اعم از ابلاغ غیرحضوری احکام مطالباتی، ارائه خدمات غیرحضوری مفاصا حساب ماده ۳۸، اخذ غیرحضوری تعهدنامه و حذف ابلاغ غیرالکترونیک، اخذ الکترونیکی درخواست و صدور هوشمند و ابلاغ مفاصا حساب و…به صورت غیرحضوری برای کارفرمایان انجام می‌شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی اصفهان در پایان گفت: قدردان تلاش شبانه‌روزی همه کارگران هستیم و هفته کارگر را به همه کارگران تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای یکایک شما عزیزان عزت، سلامت و تندرستی مسئلت داریم.

در ادامه علیدوستی اظهار کرد: با توجه به تحریم‌های ظالمانه بیشتر قطعاتی که از خارج وارد می‌گردید در حال حاضر به دست توانمند مهندسان در شرکت بومی سازی می‌شود که این دستاورد در راستای سیاست‌های مقاومتی و در جهت کاهش وابستگی به خارج از کشور و ساخت قطعات و تجهیزات، صرفه‌جویی مالی و جلوگیری از خروج ارز حاصل شده است.

کد خبر 490535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.