طرح‌های ویژه شهرداری اصفهان در سال ۱۴۰۰

شهردار اصفهان گفت: با تقدیم لایحه شهرداری، تصویب شورای شهر و تایید فرمانداری اصفهان امسال همچون سال قبل رشد قیمت تراکم ساختمانی در سال ۱۴۰۰ به نسبت سال ۹۹ در یک جدول پلکانی مشمول تخفیف‌هایی قرار گرفته که در بازه‌های دو ماهه اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز _شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، اظهار کرد: بر اساس لایحه تصویب شده، شهروندانی که متقاضی دریافت پروانه ساختمانی، پایان ساخت یا گواهی عدم خلاف (جرایم ماده صد شهرداری) هستند، چنانچه فروردین و اردیبهشت ماه به شهرداری مراجعه کنند، هزینه‌ها را طبق تعرفه سال ۹۹ پرداخت می‌کنند.

وی تصریح کرد: اگر شهروندی در فروردین ماه امسال قبل از تأیید این مصوبه پروانه ساختمانی دریافت کرده باشد می‌تواند از تخفیف مورد اشاره استفاده کند.

شهردار اصفهان ادامه داد: پس از آن نیز شهرداری هر دو ماه ۲۰ درصد از رشد تراکم را از شهروندان متقاضی دریافت کرده و پروانه ساختمانی، پایان ساخت یا گواهی عدم خلاف (جرایم ماده صد شهرداری) صادر می‌کند و ۸۰ درصد تخفیف نسبت به قیمت سال ۱۴۰۰ مشمول متقاضی خواهد شد.

وی افزود: متقاضیان در ماه‌های مرداد و شهریور ۶۰ درصد، مهر و آبان ۴۰ درصد، آذر و دی ۸۰ درصد و در پایان سال ۱۰۰ درصد افزایش قیمت سال جاری را باید پرداخت کنند.

نوروزی با اشاره به برنامه پاسخگویی به تماس‌های شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷، گفت: امشب پس از افطار برای پاسخگویی به تماس‌های شهروندان در اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری حاضر خواهیم شد.

وی تصریح کرد: تاکنون ۱۰۰ نفر از شهروندان برای طرح سوالات خود ثبت نام کرده‌اند که امیدواریم بتوانیم با تمام آنها تماس برقرار کرده و تا حد توان مشکلاتشان را برطرف کنیم.

شهردار اصفهان با گرامیداشت فرارسیدن روز کار و کارگر و روز معلم، این روز را به تلاشگران کار و پیشرانان اقتصاد کشور و معلمان سرافراز تبریک گفت و تاکید کرد: معلمان و کارگران علی‌رغم مواجهه با شرایط سخت کرونایی پر تلاش و استوار فعالیت می‌کنند که در این فرصت به تمام تلاشگران حوزه خدمات شهری شهرداری در اصفهان و فعالان عرصه عمران و آبادانی شهر که برای اصفهان زیبا در این شرایط دشوار زیر زمین در ایستگاه‌های مترو، پروژه‌های عمرانی و خدماتی مختلف در مناطق پانزده گانه به صورت شبانه‌روزی، در خاموشی و دور از چشم مردم خدمت می‌کنند درود می‌فرستم.

وی با اشاره به فرارسیدن لیالی قدر، اظهار کرد: از امشب شب‌های پر فضیلت قدر آغاز می‌شود که امیدوارم طاعات و عبادات مردم در این شب‌ها مورد قبول درگاه حق قرار گیرد.

کد خبر 490385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.