آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پارک کرگانرود تالش

شهردار تالش گفت: عملیات اجرای فاز دوم پارک کرگانرود در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

شهرام غنی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فاز نخست پارک کرگانرود در سال‌های قبل اجرا شده است که در فاز دوم آن کف پوش، جدول کاری، فضای سبز، سرویس بهداشتی، آمفی تئاتر روباز و پارکنیگ احداث می‌شود.

وی افزود: عملیات احداث کارخانه کمپوست غرب گیلان از سال ۱۳۸۲ در زمینی به مساحت سه هکتار با سوله‌هایی به مساحت سه هزار و ۷۰۰ متر مربع توسط بخش خصوصی در محدوده آغاسی محله روستای جوکندان تالش آغاز شد.

شهردار تالش گفت: سال گذشته ساخت سوله، دیواره و سربندی کارخانه به اتمام رسید و برق فشار قوی و جاده دسترسی مستقل آن ایجاد شد و طبق قرارداد پیمانکار بخش خصوصی، کارخانه باید تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۰ بهره‌برداری می‌رسید، اما زمین به دلیل نداشتن سند مالکیت، اعتراضات مردمی اهالی منطقه و بررسی مجدد مجوزهای زیست محیطی، حدود شش ماه است که توسط مقام قضائی بخش کرگانرود متوقف شده، اما به زودی عملیات اجرای آن از آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرای موزائیک فرش در ورودی شهر از سمت سمت رشت و آستارا به متراژ حدود ۱۰ هزار مترمربع در دست اقدام است.

غنی زاده ادامه داد: کلنگ پروژه احداث مجتمع فرهنگی و تجاری الغدیر تالش در زمینی به مساحت ۳۱۲ متر مربع در پنج طبقه در مردادماه سال ۹۴ در روبروی مسجد جامع این شهر به زمین زده شد اسکلت این ساختمان احداث شده و اکنون در مرحله دیوارچینی است که ادامه اجرای این پروژه در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی اضافه کرد: در طرح ساختمانی این مجتمع، پارکینگ خودرو، واحدهای تجاری عرضه محصولات فرهنگی، قرآنی، هنری و ورزشی، آمفی‌تئاتر، کتابخانه استاندارد و خانه قرآن پیش بینی شده است.

شهردار تالش یادآور شد: تعریض پل اصلی تالش در خیابان امام خمینی (ره) به طول پنج متر، آسفالت خیابان‌های اصلی ۲۰ متری، بسیج و بلوار پاییزان، نصب ست‌های ورزشی در خیابان کرگانرود، ساماندهی جایگاه دفن زباله قروق، تکمیل ساختمان اداری شهرداری در خیابان انقلاب از دیگر طرح‌های مهمی است که مدیریت شهری اجرای آن را تا پایان دوره پنجم برنامه ریزی کرده است.

به گزارش، شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 490056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.