اجرای پروژه ها با چشم انداز توسعه متوازن در بابلسر

شهردار بابلسر از اجرای پروژه ها با چشم انداز توسعه متوازن در این شهر خبرداد.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا رحیمی در بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهر با بیان اینکه نگاه توسعه متوازن و پایدار به شهر بابلسر وجود دارد، تصریح کرد: عزم و اراده مجموعه مدیریت شهری و شهرداری بابلسر برای تداوم روند عمران و آبادانی پایتخت گردشگری مازندران است و با وجود آن که شیوع گسترده ویروس کرونا بر همه فعالیت‌ها و به ویژه فعالیت‌های عمرانی اثر گذاشته و موجب رکود فعالیت‌ها شده است اما شهرداری بابلسر با تمام توان کوشید تا روند توسعه متوقف نشده و خللی در خدمت رسانی به مردم ایجاد نشود.

وی با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای این شهرداری تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری و شهرداری بابلسر در همه حوزه‌ها و به ویژه در عرصه مناسب سازی ترافیک، مهار آب‌های سطحی، احداث یا نوسازی دسترسی و پیاده رو، فضای سبز، امکانات ورزشی و حتی زیباسازی سیما و منظر شهری پروژه‌هایی را در دست اجرا دارد که با تکمیل و افتتاح به زودی آنها می‌توانیم شاهد تحولی چشمگیر در توسعه متوازن شهر باشیم.

رحیمی با بیان اینکه واحد امانی و اگو شهری این شهرداری امروز با چهار پروژه کارهای خود را آغاز کردف گفت: زیرسازی جهت آسفالت خیابان بوستان شورا، جاگذاری دریچه منحول طالبی هشتم، لایروبی اگوی ولیعصر و لایروبی و فشارگیری اگو عرضی شهید بهشتی بیست و سوم آغاز شده است.

وی تصریح کرد: دفتر فنی و عمرانی این شهرداری علاوه بر دنبال کردن چندین پروژه بزرگ و مهم امروز هم

آغاز احداث جدول در خیابان کاظم آباد شهدای گمنام و سه پروژه زیرسازی در انتهای امام چهاردهم، ولیعصر سی ام و شهید شریفی دوازدهم را کلید زده است.

رحیمی یادآور شد: معاونت فنی و عمرانی شهرداری بابلسر در ادامه کوشش برای تکمیل پل چهارم امروز عملیات حفاری، جاگذاری و بتن ریزی شمع بیست و پنجم رمپ شرقی این پل را آغاز کرد.

کد خبر 489988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.