شهروندان خوش حساب رامسر جایزه گرفتند

شهردار رامسر گفت: همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، شهروندان خوش حساب رامسری در پرداخت عوارض نوسازی جایزه گرفتند.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد خوش قلب در مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز خوش حسابی پرداخت کنندگان عوارض نوسازی این شهر اظهار کرد: در پرداخت عوارض نوسازی سال ۹۹ شهرداری رامسر، ۶۷۰۰ نفر شرکت داشتند که امروز در مراسم قرعه کشی، ۶۷ نفر برنده شدند و سه نفر اول یک ربع سکه، دو نفر دوچرخه و مابقی کارت هدیه نقدی دریافت کردند.

وی با بیان اینکه یکی از منابع درآمدی شهرداری‌ها وصول عوارض نوسازی است، عنوان کرد: تعامل و مشارکت شهروندان در پرداخت به موقع عوارض نوسازی قطعاً در روند خدمات رسانی مطلوب و رفع مشکلات سطح شهر تأثیر بسزایی دارد.

وی تصریح کرد: در راستای ترغیب و مشارکت بیشتر شهروندان در پرداخت عوارض نوسازی سال گذشته برای شهروندان خوش حساب جوایزی در نظر گرفته شد که صبح امروز همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) قرعه کشی انجام و جوایز اهدا شد.

وی همچنین با اشاره به اقدامات این شهرداری در ایام کرونا و با اعلام اینکه ضدعفونی معابر شهری و نقاط پرتراکم شهری همچنان به صورت روزانه انجام می‌شود، تصریح کرد: به منظور پاکیزگی و نظافت فضاهای شهر و ایجاد محیط سالم برای شهروندان، رفع کاهش آلودگی‌های محیطی و حفظ سیمای بصری، معابر و خیابان‌های سطح شهر رامسر به صورت شبانه توسط پاکبانان شهرداری رفت و روب و پاکسازی می‌شود.

کد خبر 489987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.