عصرانه خبری شهرهای ایران در هشتم اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از آغاز به کار همزمان چهار پروژه عمرانی در ساری تا اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی قزوین در بستر فضای مجازی و صدور ۲۰۰ مورد حکم تخریب در بوکان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

توزیع اقلام تشویقی در غرفه‌های بازیافت قزوین

غلامعباس مهرعلیان، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از توزیع اقلام تشویقی در غرفه‌های بازیافت شهر همزمان با هفته زمین پاک خبر داد.

بهره برداری از ۴۵ پروژه عمران شهری ایلام

احمد کرمی، معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: ۴۵ پروژه عمران شهری در مناطق مختلف استان ایلام تا پایان دولت به بهره برداری می‌رسد.

واریز سهمیه اعتباری سوخت اسفند ماه رانندگان فعال حوزه حمل و نقل عمومی

مرتضی ضامنی، مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز سهمیه اعتباری سوخت اسفند ماه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت اسفند ماه ۷۳۳ هزار خودروی حمل‌ونقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی(زیر نظر شهرداری‌ها و صنفی)، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و ویژه، تاکسی‌های شهرهای بدون جایگاه CNG، تاکسی‌های برون‌شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان‌ها، راهبران آموزش و پرورش و پیک موتوری واریز شد.

آسفالت و بهسازی خیابان دکل ناحیه منفصل شهری سنندج

بهزاد ریحانی‌فرد، معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج با بیان اینکه اواخر فصل عمرانی سال گذشته آسفالت و بهسازی یک لاین خیابان دکل انجام شد و عملیات آماده‌سازی جهت آسفالت لاین دیگر آن نیز امسال در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: خیابان دکل یکی از عریض‌ترین خیابان‌های واقع در ناحیه منفصل شهری نایسر بوده که طول آن ۸۰۰ متر و عرض آن ۱۰ و نیم متر در ۲ لاین و دارای رفیوژ وسط به متراژ ۱۰ متر است.

جمع‌آوری بیش از ۲۱۰۰ تن زباله از سطح شهر قدس

رضا حیدری، معاون خدمات شهری شهرداری قدس از جمع آوری و انتقال بیش از دو هزار و ۱۰۰ تن زباله به شیوه سنتی و مکانیزه از سطح شهر در هفته پنجم سال ۱۴۰۰ خبر داد.

اجرای ۲ هزار مترمربع طرح آزادسازی در گلپایگان

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان گفت: در این شهر سال ۹۹ با اعتباری حدود ۱۲ میلیارد تومان حدود دو هزار مترمربع طرح آزادسازی انجام شده است.

اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی رمضان در بستر فضای مجازی

محمد درافشانی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و شیوع بیماری کرونا، برنامه‌ها و مسابقات متنوع مذهبی و فرهنگی ویژه ایام ماه مبارک رمضان در فضای مجازی تدارک دیده شده و در حال اجرا است.

آغاز به کار همزمان چهار پروژه عمرانی در ساری

حمیدرضا مرادی، سرپرست شهرداری ساری از آغاز عملیات چهار پروژه عمرانی در مرکز استان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها شامل احیای باغ ایرانی صفرآباد، احداث پارک پایداری، احداث مسجد صاحب‌الزمان (عج) و احداث پارک محله‌ای و شهرداری محله در بلوار امام رضا (ع) است.

صدور ۲۰۰ مورد حکم تخریب در بوکان

بابک رستم پور، شهردار بوکان با بیان اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز مدیریت شهری را با تهدید مواجه کرده، گفت: با وجود آنکه در سال گذشته ۲۰۰ مورد حکم تخریب صادر شده اما ساخت و سازهای غیرمجاز همچنان یک معضل شهری است.

نوسازی آب‌نماهای شهر بابل

مهدی کیانی، سرپرست شهرداری بابل از احیا و نوسازی آب نماهای این شهر خبر داد و گفت: به منظور زیباسازی جلوه بصری شهری، نوسازی و پاکسازی آب‌نماهای شهر توسط سازمان سیما منظر شهرداری بابل در حال انجام است.

کد خبر 489980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.