عصرانه خبری شهرهای ایران در هفتم اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از شناسایی گسل‌های فعال شهر سی سخت تا فضاسازی شهر به مناسبت روز شوراها و توسعه شهری خراسان جنوبی با رشد ۲۴۰ درصدی اعتبارات را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

فضاسازی شهر به مناسبت روز شوراها

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از فضاسازی شهر به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و بزرگداشت روز شوراهای اسلامی خبر داد.

رکوردشکنی شهرداری گوگد در وصول بودجه

حسین علی‌محمدی، شهردار گوگد گفت: بودجه ۵۰ میلیارد ریالی سال ۹۹ شهرداری گوگد با ۹۰ درصد افزایش در تفریغ بودجه به ۹۷ میلیارد ریال رسید.

مرحله دوم تزریق واکسن کرونا به پاکبانان زرندی

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند در این مرحله ۴۰ نفر از نیروهای خدمات شهری شهرداری زرند دومین مرحله واکسن کرونا را دریافت کردند.

توسعه شهری خراسان جنوبی با رشد ۲۴۰ درصدی اعتبارات

۹۷۶ میلیارد و ۱۵۳ میلیون تومان از محل منابع مختلف در هشت سال گذشته به حساب شهرداری‌های خراسان جنوبی واریز شده که با رشد ۲۴۰ درصدی، توسعه زیرساخت‌های شهری این استان را در پی داشته است.

شناسایی گسل‌های فعال شهر سی سخت

پژمان نیک‌اقبالی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه گسل‌های فعال شهر سی سخت شناسایی شده‌اند، گفت: این شهر به یک حوزه شطرنجی تقسیم شده و با همکاری آزمایشگاه مکانیک خاک و سازمان زمین شناسی به صورت شطرنجی ۳۰ نقطه از این شهر گمانه زنی شده است.

توسعه همه جانبه شهری با حفظ میراث هزارساله شاهدیه

سیدعلی میرنژاد، شهردار شاهدیه با بیان اینکه شاهدیه قدمتی پیش از اسلام و متعلق به دوره ساسانی دارد، گفت: این شهر تاریخی پوشیده از باغات، آثار و بافت تاریخی است که حفاظت از آن مغفول نمانده و برای حفظ این آثار اقداماتی انجام شده است.

نام‌های قدیمی محلات مشگین شهر احیا می‌شود

رحمت انوری آذر، شهردار مشگین شهر گفت: نام‌های قدیمی محلات و معابر این شهر با نصب تابلو احیا می‌شود.

پرداخت یک هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کردستان

حسن سجودی، مدیرکل امور مالیاتی کردستان گفت: طی سال گذشته بیش از یک هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده پرداخت شد.

بهسازی گلزار مطهر شهدا توسط شهرداری خرمشهر

شهرداری خرمشهر با توجه به اهمیت گلزار مطهر شهدای خرمشهر به لحاظ تأثیر معنوی، و به عنوان یکی از قطب‌های مهم فرهنگی این شهر، بهسازی این گلزار مطهر را آغاز کرد.

ادامه احداث بلوار کشتارگاه فردیس

فرزین فرشاد، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری فردیس از ادامه احداث بلوار کشتارگاه حدفاصل بلوار مپنا تا کیاتل خبر داد.

کد خبر 489750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.