صفحه کلید Magic با آیپد پروی جدید سازگار نیست

شرکت اپل اعلام کرد که صفحه کلیدی که سال گذشته معرفی کرده بود با آیپد پروی جدید این شرکت سازگاری ندارد و کاربران باید محصول دیگری را بخرند.

به گزارش ایمنا، موج گسترده‌ای از اعتراضات علیه شرکت اپل ایجاد شده که بیشتر آن‌ها مربوط به ناسازگاری Magic Keyboard با آیپد جدیدی است که این شرکت هفته گذشته در رویداد خود معرفی کرده بود. اپل با این اقدام کاربران آیپد پرو را شوکه کرد. بعد از اینکه کاربران متوجه شدند صفحه کلید Magic که در سال ۲۰۲۰ منتشر شده تنها پس از یکسال با آیپد جدید سازگاری ندارد، عصبانی شدند.

اپل اولین بار صفحه کلید جادویی را در ماه آوریل سال ۲۰۲۰ برای آیپد پرو راه اندازی کرد. Magic Keyboard بیش از یک ماه پس از عرضه iPad Pro ارائه شد و در مارس سال گذشته به دست مصرف کنندگان رسید و سازگاری را با نسخه تبلت‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۱۸ که تقریباً شبیه به هم هستند، فراهم کرد.

صفحه کلید Magic با آیپد پروی جدید سازگار نیست

فقط چند روز پس از معرفی دستگاه جدید، صفحه کلید جادویی ۲۰۲۰ با آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی جدید سازگار نبود. این موضوع مربوط به iPad Pro برای سال ۲۰۲۱ است، تنها مزیت این آیپد این است که به صفحه نمایش Mini LED Liquid Retina XDR مجهز شده که باعث ضخامت کمتر دستگاه جدید نسبت به مدل‌های قبلی با فقط نیم میلی متر است.

هر کاربری که قصد ارتقای آن را دارد، باید جدیدترین صفحه کلید را خریداری و ۳۴۹ دلار به اضافه مالیات دوباره پرداخت کند. قیمت آیپد پرو جدید با ابعاد ۱۲.۹ اینچ از ۱۰۹۹ دلار شروع می‌شود، در حالی که کاربران مجبور به پرداخت ۳۵۰ دلار برای صفحه کلید جدید Magic هستند که در مجموع به ۱۵۰۰ دلار می‌رسد.

صفحه کلید Magic با آیپد پروی جدید سازگار نیست

صفحه کلید Magic فقط یک صفحه کلید و پد لمسی و دارای یک درگاه شارژ اضافی است که هم اکنون با قیمت ۳۴۹ دلار فروخته می‌شود و از آیپد معمولی ۳۲۹ دلاری که به تنهایی کار می‌کند و همان برنامه‌ها را اجرا می‌کند، گران‌تر است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 489646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.