کارگاه رویه‌کوبی مبل در آتش سوخت

با تلاش آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی اراک، آتش‌سوزی یک کارگاه رویه‌کوبی مبل و تشک قبل از سرایت به طبقات فوقانی مهار و خاموش شد.

مسعود آقازیارتی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی یک کارگاه تولیدی مبل در خیابان جوادالائمه (جهرم) به سامانه ۱۲۵ اطلاع‌رسانی شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۱۰۰، ۱۶۰ و ۱۴۰ به همراه خودروی حامل دستگاه تنفسی و تانکر پشتیبان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: محل حادثه یک ساختمان دو طبقه بود که کارگاه مبل‌سازی در طبقه همکف آن قرار داشت و طبقه فوقانی آن دارای کاربری اداری و مربوط به یک شرکت بیمه بود که در این حادثه، آتش در حال سرایت به طبقه دوم این ساختمان بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی اراک گفت: آتش‌نشانان با توجه به تماس‌های اولیه و گزارش احتمال وجود فرد یا افراد محبوس شده در طبقه دوم این کارگاه، به دو گروه تقسیم شدند که همزمان گروه اول عملیات مهار آتش‌سوزی را آغاز کرده و گروه دوم به جستجوی محبوسان احتمالی در طبقه فوقانی ساختمان پرداختند.

وی گفت: با توجه به وجود مقادیر زیادی مواد اشتعال‌زا، نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله پس از قطع جریان برق با بکارگیری تجهیزات ویژه و لوله‌های آبرسانی مشغول مهار شعله‌های آتش شدند و با تلاش فراوان، شعله‌های آتش را مهار کرده و از سرایت آن به طبقه بالا و منازل مسکونی اطراف کارگاه جلوگیری کردند.

آقازیارتی با اشاره به اینکه در زمان بروز حادثه دفتر شرکت تعطیل بوده و فرد یا افرادی در داخل آن محبوس نشده بودند، خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات اطفا، آتش‌نشانان اقدام به تخلیه لوازم سوخته کردند و پس از اطمینان از نبود هرگونه آتش پنهان و ایمن سازی‌های لازم، محل حادثه را به مالک آن تحویل دادند.

وی با بیان این که این حادثه مصدومی نداشت اما خسارت‌های مالی زیادی از خود بر جای گذاشت، گفت: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

کد خبر 489622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.