استقبال مدیریت شهری از سرمایه‌گذاری شرکت کشتیرانی ایران در مراغه

سرپرست شهرداری مراغه گفت: سرمایه‌گذاری شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی در بندر خشک مراغه در دیدار فرماندار این شهرستان ویژه و رئیس هیات مدیره این شرکت مورد توافق اولیه قرار گرفت و مدیریت شهری نیز پس از آن به استقبال از این سرمایه‌گذاری رفت.

به گزارش ایمنا، شهرام مروتی با اشاره به آمادگی مجموعه مدیریت شهری برای ارائه تسهیلات و مشوق‌ها به شرکت کشتیرانی اظهار کرد: برای مشارکت این شرکت در توسعه فعالیت‌های بندر خشک، ایجاد منطقه گمرکی و ارتقای سطح اداری گمرک شهرستان مراغه به اداره‌کل، مشوق‌های مناسبی از سوی شورا و شهرداری اعطا می‌شود.

وی با اشاره به دلایل استقبال مدیریت شهری از این سرمایه‌گذاری تصریح کرد: سرمایه‌گذاری شرکت کشتیرانی ایران، نقش مهمی در رونق اقتصادی شهرستان مراغه خواهد داشت و از این‌رو مجموعه شورا و شهرداری مراغه از این سرمایه‌گذاری به نفع مردم منطقه، استقبال و حمایت می‌کند.

سرپرست شهرداری مراغه اضافه کرد: ایجاد منطقه گمرکی توسط شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی در مناطق جنوبی شهر که از مناطق محروم و کم‌برخوردار مراغه به شمار می‌رود، می‌تواند زمینه توسعه روزافزون این منطقه در آینده نزدیک را فراهم کند.

وی افزود: در دیدار روز گذشته اعضای هیأت مدیره شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از سازمان برای سرمایه‌گذاری در سایر طرح‌های عمران شهری و توسعه گردشگری مراغه نیز دعوت به عمل آمد.

کد خبر 489610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.