تراکتور صفر _ پاختاکور صفر/ تراکتوری ها شانس صعود خود را کم کردند

تراکتور در دومین بازی گروهی مرحله برگشت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور رفت که این دیدار با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال تراکتور امشب دوشنبه _۶ اردیبهشت ماه _ در دومین بازی برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف پاختاکور رفت که این دیدار با نتیجه

دیدار تیم‌های تراکتور و پاختاکور

ورزشگاه: ورزشگاه شهر شارجه

داوران: حسین ابو یحیی از لبنان، محمد جعفر و عبدالله صالح.

ترکیب تیم فوتبال تراکتور: محمد رضا اخباری، محمد رضا خانزاده، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، سید ابوالفضل رزاق پور، مهدی تیکدری، اشکان دژاگه، حمید بوحمدان، پیکان بابایی و سامان نریمان جهان.

سرمربی: رسول خطیبی.

ترکیب تیم فوتبال پاختاکور: کواتف، علی جانوف، دریکوف، دراگان چران، ایگور کریمتیس، ارکینف، موخیدینف، سوبیر خوجائف، اعظم اف، خلماتوف و سیفیف.

سرمربی: پیتر هوییسترا.

کارت زرد:
تراکتور: اشکان دژاگه (دقیقه ۱۸)

کارت قرمز: _

گل‌ها: _را

شرح بازی:
مهاجم گلزن تراکتور در این بازی در ترکیب اصلی قرار ندارد. پاختاکور، تراکتور را تحت فشار قرار داده است. بعد از ۱۵ دقیقه تراکتور توانست به بازی برگردد ولی هیچکدام از تیم‌ها موقعیت خطرناکی نداشتند.
دقایق آخر بازی شاهد مسابقه جذابی هستیم هر دو تیم برای به ثمر رساندن گل تلاش می‌کنند، اما توپی وارد دروازه‌ها نشد تا نیمه اول با نتیجه صفر بر صفر تمام شود.
تراکتور در اوایل نیمه دوم بازی تهاجمی‌تری از خود نشان داد که حملات خطرناکی روی دروازه پاختاکور ایجاد کرد و تی تی ها شانس زدن گل پیروزی بخش بازی را داشتند. به مرور زمان تراکتور هم در جریان بازی قرار گرفت و توانست موقعیت سازی کند، اما هیچکدام از تیم‌ها موفق به گلزنی نشدند و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دقایق حساس:
دقیقه ۷: میلاد فخرالدینی با پاسی دقیق پیمان بابایی را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما شوت این بازیکن از به اوت رفت.

دقیقه ۴۰: شوت میثم تیموری از زاویه بسته را کواتف مهار کرد.

دقیقه ۴۱: ضربه بازیکن پاختاکور با اختلافی کم از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت.

دقیقه ۵۱: اشکان دژاگه شوتی از بیرون محوطه جریمه به سمت دروازه پاختاکور زد که دروازه‌بان این تیم توپ را برگشت داد، توپ برگشتی به هادی محمدی رسید که ضربه او هم به اوت رفت.

دقیقه ۵۴: شوت پای چپ موخیدینف از روی ضربه آزاد را محمدرضا اخباری راهی کرنر کرد.

دقیقه ۵۸: ضربه اشکان دژاگه با اختلاف کم از دروازه پاختاکور راهی اوت شد.

دقیقه ۶۰: تورگونبف سانتری روی دروازه تراکتور انجام داد که با برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲: چران در موقعیت تک به تک با اخباری قرار گرفت که دروازه‌بان تراکتور با یک عکس‌العمل تماشایی مانع از به ثمر رسیدن گل شد.

کد خبر 489556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.