۳۰ میلیون یورو بدهید"ناگلزمن" را بگیرید

باشگاه لایپزیش به تازگی مشخص کرده است که بایرنی‌ها برای به خدمت گرفتن مربی این تیم باید چه مبلغی پرداخت کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، عملکرد درخشان ناگلزمن روی نیمکت لایپزیش توجه بسیاری از باشگاه‌ها و حتی فدراسیون‌ها را در تمام دنیا به خود جلب کرده، به نوعی که این مربی یکی از گزینه‌های مورد علاقه بسیاری از مدیران تیم‌ها شده است.

از زمان پیوستن ناگلزمن به باشگاه لایپزیش این تیم موفق شده روزهای خوبی را طی کند و این سرمربی سی و سه ساله آلمانی نه تنها تیم تازه وارد لایپزیش را در لیگ داخلی به مراتب بالایی رساند، بلکه حتی آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا نیز به مراحل بالا دست یافتند.

باشگاه بایرن مونیخ از سوی دیگر با هانسی فلیک، سرمربی موفق خود به مشکل برخورده است و این مربی پیشتر به صورت رسمی اعلام کرده که در پایان فصل از مونیخی‌ها جدا خواهد شد. مشکلات موجود بین او و حسن سالیحمیدزیچ، اسطوره سابق دنیای فوتبال که این روزها مدیر ورزشی بایرن است منجر به خداحافظی زودهنگام فلیک از بایرن شد.

حالا بایرنی‌ها مشتاق به جذب ناگلزمن هستند اما باشگاه لایپزیش اعلام کرده است که برای جذب این مربی و ابطال قراردادش، بایرن مونیخ باید ۳۰ میلیون یورو پرداخت کند البته این مبلغ برای یک مربی بسیار زیاد محسوب می‌شود و در صورت حاصل شدن توافق میان این دو باشگاه، شاهد بزرگترین رقم پرداختی برای یک مربی در طول تاریخ فوتبال خواهیم بود.

کد خبر 489465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.