گسترش خدمات شهروندی در سال ۱۴۰۰

مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: کاهش زمان انجام پروژه ها و گسترش ارائه خدمات شهروندی خط مشی سازمان فاوا در سال جاری است.

سیدحمیدرضا ابطحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، ضمن اشاره به مهمترین اقدامات سازمان فاوا در سال گذشته، اظهار کرد: یکی از اتفاقات خوب سال گذشته راه‌اندازی سامانه میز خدمت بود که به واسطه آن زمینه ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت شهرداری از این طریق فراهم شده است.

وی افزود: این سامانه در برنامه کاری شهرداری قرار داشت، اما شرایط کرونا باعث شد اجرای این پروژه در اولویت قرار گیرد از این رو ابتدای اسفندماه ۹۸ همزمان با شیوع کرونا نسخه اولیه آن خردادماه و نسخه دوم اوایل شهریورماه ۹۹ ارائه شد که در حال به‌روز رسانی و ارتقا است.

مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان تاکید کرد: شهروندان اصفهانی می‌توانند از طریق مراجعه به سایت my.isfahan.ir از خدمات الکترونیکی شهرداری استفاده کنند.

وی آغاز به کار سامانه جلسات غیرحضوری سازمان فاوا را از دیگر پروژه‌های سال گذشته این سازمان برشمرد و ادامه داد: سامانه به صورت جداگانه برای شهرداری و شورای شهر راه اندازی شده و البته قابلیت پشتیبانی از یکدیگر را دارد.

ابطحی با بیان اینکه سال گذشته تالار جلسات شهرداری مرکزی اصفهان به سیستم هوشمند با قابلیت بالا مجهز شد، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ نیز فعالیت‌های جدیدی در دستور کار سازمان فاوا شهرداری قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در حوزه شهرداری، سامانه یکپارچه حوزه معاونت مالی و اقتصادی، سامانه سرمایه انسانی، سامانه یکپارچه بودجه و اعتبارات، سامانه مناقصات، سامانه مدیریت پروژه‌های شهرداری و پروفایل شهروندی به بهره‌برداری رسید و مرحله دوم آنها را در سال‌ جاری ادامه خواهیم داد.

مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان با اشاره به خط مشی این سازمان در سال ۱۴۰۰، گفت: خط مشی مدیریت این سازمان در سال جاری شامل تعالی سازمانی شهرداری مبتنی بر فناوری اطلاعات، پایبندی به ارزش‌های سازمانی، جستجوی منافع بالقوه در هر رخداد، بهبود همکاری بین بخشی و تقویت کارگروهی، کسب درآمد با استفاده از سرمایه‌ها و منابع سازمانی، گسترش حوزه ارائه خدمات به ویژه خدمات شهروندی، بهینه‌سازی فرایندهای سازمان و اتوماسیون آنها همچنین کاهش زمان انجام پروژه‌ها است که امیدواریم با همکاری تمامی ارکان و همکاران سازمان محقق شود.

کد خبر 489455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.