بهره‌برداری از فاز دوم پروژه مسیرگشایی شهید میلانی

شهردار تبریز نوشت: هدف از اجرای طرح‌های مسیرگشایی، ایجاد ارزش افزوده در مناطق کم برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایرج شهین باهر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"هدف از اجرای طرح‌های مسیر گشایی، ایجاد ارزش افزوده در مناطق کم برخوردار است. این خیابان به طول ۲۸۰ متر و عرض ۱۸ متر با ۲۵ میلیارد تومان اعتبار در طول ۹ ماه زمان اجرا شد.

اهمیت این خیابان با توجه به اینکه در بافت فرسوده و کم برخوردار تبریز احداث شده، بسیار زیاد است. سعی می‌کنیم نفوذپذیری را در این بافت‌ها افزایش دهیم. چنین مسیر گشایی‌هایی باعث ایجاد ارزش افزوده شده و موجب می‌شود شهروندان خودشان نسبت به بازسازی و نوسازی خانه‌هایشان اقدام کنند و به این ترتیب عملاً کلید توسعه در این مناطق زده می‌شود.

خیابان شهید میلانی، شمالی_جنوبی است که بعد مسافت‌ها را کوتاه‌تر می‌کند. در تبریز به جهت اینکه تعداد خیابان‌های شمالی_جنوبی محدود است، برخی ترافیک‌های داخل شهر نیز ناشی از نبود چنین خیابان‌هایی است.

پروژه مسیرگشایی خیابان شهید میلانی نماد و نمونه‌ای از همراهی و تعامل دستگاه‌ها با یکدیگر است که موجب شده کلید توسعه و نوسازی در این منطقه کم برخوردار زده شود. در ادامه اجرای پروژه‌های مربوط به مسیرگشایی، در همین منطقه کم برخوردار دو خیابان دیگر در دست تملک داریم که تا سه چهار ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید. "

کد خبر 489093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.