احداث جاده سلامت در کوی جوادیه شهر اراک

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک گفت: جاده سلامت با هدف افزایش نشاط اجتماعی و ارتقای سلامت شهروندان به زودی در کوی جوادیه احداث می‌شود.

مهدی کرمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: چشم‌انداز مدیریت شهری اراک توجه به افزایش نشاط اجتماعی و ارتقای سلامت شهروندان است و همسو با این رویکرد احداث جاده سلامت در کوی جوادیه شهر اراک در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: احداث جاده سلامت کوی جوادیه یکی از طرح‌های مهم شهرداری است که محیطی مناسب، ایمن و شاداب برای شهروندان فراهم خواهد کرد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک با بیان این که این طرح در راستای خیابان شهید دریانوش حدفاصل خیابان امام رضا (ع) در ورودی شهرک مهردشت (گاوخانه) و میدان بهشت واقع در کوی جوادیه اجرا خواهد شد، ادامه داد: در این جاده که به طول دوهزار متر و عرض ۶ متر است مسیر تردد دوچرخه، پیاده روی، محل نصب وسایل ورزشی همچنین ایستگاههای مکث پیش بینی شده است.

کرمی خاطرنشان کرد: سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک، به عنوان متولی انجام این پروژه عملیات نقشه‌برداری، خاکبرداری، زیرسازی، تسطیح، مخلوط‌ریزی و آسفالت این مسیر را بر عهده دارد.

کد خبر 488877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.