پرسپولیس۴- گوا هند صفر/گوا به راحتی آب خوردن!

سرخ‌پوشان در مسابقه‌ای آسان در نهایت چهار بر صفر حریف هندی را مغلوب خود کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه امشب جمعه - ۳ اردیبهشت ماه - به مصاف میزبان گروه E یعنی گوا هند رفت که در دیداری آسان برای قرمزها، آنها توانستند حریف خود را با چهار گل شکست دهند.

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

دیدار تیم‌های پرسپولیس و گوا

ورزشگاه: جواهر لعل نهرو، گوا (هند)

تماشاگر: -

گل‌ها: شهریار مغانلو (دقیقه ۲۳- برای پرسپولیس) - مهدی ترابی (دقیقه ۴۲- از روی نقطه پنالتی برای پرسپولیس) - عیسی آل کثیر (دقیقه ۴۷- برای پرسپولیس) - کمال کامیابی نیا (دقیقه ۵۶- برای پرسپولیس)

اخطار: لئاندر دچونا (دقیقه ۱۴- از گوا) -ناوین کومار (دقیقه ۴۱- از گوا)

اخراج: -

پرسپولیس ایران: بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی (دقیقه ۴۵- کمال کامیابی نیا)، محمد حسین کنعانی (دقیقه ۷۱- وحید امیری)، علی شجاعی، مهدی شیری، میلاد سرلک، محمد شریفی، امید عالیشاه، مهدی ترابی (دقیقه ۴۵- احسان پهلوان)، شهریار مغانلو (دقیقه ۵۶- مهدی عبدی) و عیسی آل کثیر (دقیقه ۶۲- مهدی مهدی خانی)

سرمربی: یحیی گل محمدی

گوا هند: ناوین کومار، سانسون پری را، ایوان گونزالز (دقیقه ۵۷- محمد علی)، لئاندر دچونا، جیمز دوناشی، پرینستون جسوراج، الکساندر روماریو، آمارژیت سینگ (دقیقه ۵۷- ژلسون مارتینزردیم تلانگ (دقیقه ۶۵- ماکان چوته)، ایشان پاندیتا (دقیقه ۶۵- برونو فرناندزدواندا مرگائوکار (دقیقه ۵۷- گلان)

سرمربی: خوان فراندو

داور: هیوریوکی کیمورا (ژاپن)

شرح بازی:

پرسپولیس در نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشته و با حملات متعدد از جناح چپ و راست سعی در باز کردن دروازه گوا کرد اما بیشتر حملات قرمزها زهر دار نبود. این در حالی است که شاگردان گل محمدی از دقیقه ۲۰ به بعد از اشتباهات تیم هندی استفاده کرده و توانستند دو گل را به ثمر برسانند. درواقع پرسپولیس با برنامه همیشگی خود یعنی فشار از جلو بازیکنان گوا را به اشتباه انداخت. در اولین صحنه میلاد سرلک توانست توپ را از هافبک حریف بگیرد و آن را به ترابی برساند، پاسور قرمزها نیز با ارسال توپ در عمق دفاع حریف توانست زمینه ساز گل اول قرمزها باشد. در دقایق پایانی نیمه اول نیز سانتر شجاعی با دفع توپ عجیب از سوی کومار گلر حریف همراه بود و در ادامه نیز آل کثیر از این اشتباه کرده و دروازه بان گوا را مجبور به خطای روی وی کرد تا با گل دوم پرسپولیس از روی نقطه پنالتی دو تیم به رختکن بروند.

در نیمه دوم کادر فنی پرسپولیس با اعمال چند تغییر و استراحت دادن به مهره‌های اصلی خود توانست دو گل دیگر را به ثمر برساند و توپ و میدان را در اختیار داشته باشد. این در حالی است که دروازه قرمزها در این دیدار به جز یکی دو صحنه از سوی حریف هرگز با خطری مواجه نشد.

شرح گل‌:

۰-۱ (دقیقه ۲۳- شهریار مغانلو) - میلاد سرلک توپ را در میانه میدان از بازیکن حریف گرفت و آن را به مهدی ترابی رساند. پاس در عمق ترابی به شهریار مغانلو رسید و این مهاجم نیز با ضربه‌ای محکم و با پای چپ دروازه حریف را باز کرد.

۰-۲ (دقیقه ۴۲- مهدی ترابی) - ترابی پنالتی را خلاف جهت حرکت کومار به گوشه سمت راست دروازه فرستاد.

۰-۳ (دقیقه ۴۷- عیسی آل کثیر) - پاس رو به جلوی علی شجاعی از میانه زمین به شهریار مغانلو را این مهاجم با پاس پشت پا به عیسی آل‌کثیر رساند تا او با حرکت در عرض داخل محوطه و شوت زمینی دروازه گوآ را برای سومین بار باز کند.

۰-۴ (دقیقه ۵۶- کمال کامیابی نیا) - سانتر به دورن محوطه جریمه گوا با اشتباه مدافعان همراه شد و کمال کامیابی نیا با فرصت طلبی موفق شد توپ را به گل تبدیل کند.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۹- سانتر عالیشاه بر روی دروازه حریف با ضربه سر مغانلو همراه بود اما توپ به بیرون رفت.

دقیقه ۲۲- سانتر مهدی شیری از گوش راست حریف انجام گرفت اما ضربه سر عیسی آل کثیر در چارچوب نبود.

دقیقه ۲۸- ارسال مهدی ترابی از روی کرنر به بعد از تیرک دوم و ضربه سر سید جلال حسینی به مدافع گوآ برخورد کرد و دفع شد که البته در این صحنه کاپیتان پرسپولیس اعتقاد به اعلام خطای هند داشت.

دقیقه ۳۴- شوت الکساندر روماریو از پشت محوطه جریمه دقت لازم را نداشت و از کنار دروازه پرسپولیس عبور کرد.

دقیقه ۴۱- سانتر علی شجاعی از گوش چپ زمین را ناوین کومار دفع کرد و توپ از دست او سُر خورد و به عیسی آل‌کثیر رسید اما در ادامه خطای دروازه‌بان گوآ روی مهاجم پرسپولیس منجر به اعلام پنالتی به سود نماینده فوتبال کشورمان شد.

دقیقه ۵۸- شوت عیسی آل کثیر را گلر گوا گرفت.

دقیقه ۷۰- شوت پشت محوطه امید عالیشاه را ناوین کومار با شیرجه زمینی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۳- سانتر شجاعی از سمت چپ زمین و ضربه سر مهدی‌خانی به تیرک عمودی دروازه گوآ اصابت کرد و در ریباند هم مهاجمان پرسپولیس در گلزن ناکام بودند

دقیقه ۹۲- سانتر عالیشاه از جناح چپ حریف با ضربه سر امیری همراه بود اما این توپ به بیرون رفت.

دقیقه ۹۳- ضربه پشت محوطه جریمه مهاجم گوا را گلر کروات قرمزها با یک دست به بیرون فرستاد.

نکات ویژه:

* پرسپولیس در مسابقه امشب نسبت به دیدار گذشته‌اش ۶ تغییر در ترکیب داشته و یحیی گل‌محمدی به تعدادی از نفرات اصلی خود ازجمله حامد لک، سیامک نعمتی، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالله‌ی و احسان پهلوان استراحت داده است.

* گل‌محمدی در نیمه دوم هر دو مدافع میانی خود را تغییر داد تا بیشتر به بازیکنان اصلی خود استراحت بدهد.

کد خبر 488813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.