لاک مناسب دست شما چه رنگی است؟ + نکات کلیدی لاک زدن و طراحی ناخن

برای انواع رنگ های پوستی، رنگ های متفاوت لاک وجود دارد که زیبایی دست های بانوان را دو چندان می کند. انتخاب نادرست رنگ لاک می تواند گاهی از جذابیت شیک پوشی خانم ها بکاهد. آگاهی از نکات مهم و کلیدی در لاک زدن و طراحی ناخن بیش از پیش به جذابیت دست شما کمک می کند.

به گزارش ایمنا، افزایش مصرف لاک برای بانوان در سال‌های اخیر باعث شده است که آنها یکی از راه‌های ست کردن و افزایش جذابیت خود را در لاک زدن و طراحی ناخن‌های خود جست و جو کنند اما اینکه چه رنگی برای چه رنگ پوستی مناسب است، مطلب مهمی به حساب می‌آید که بانوان باید برای کسب آگاهی بیشتر به سراغ آن بروند تا بتوانند به راحتی رنگ لاک مناسبی را برای خود انتخاب کنند.

رنگ لاک مناسب برای پوست سفید

این دسته از بانوان به دلیل داشتن پوستی روشن اصولاً در انتخاب رنگ لاک آزاد هستند. آنها می‌توانند از رنگ‌های مختلف لاک و حتی رنگ‌های ترکیبی به راحتی استفاده کنند یا برای ست کردن لباس‌هایشان با رنگ لاک، بر اساس علایق خود انتخاب مناسب و جذابی کنند اما پیشنهاد می‌شود که از رنگ‌های قرمز، گلبهی، صورتی و سرخابی استفاده کنند. رنگ‌های تیره و تند، روشنی دست را دو چندان می‌کند و این در زیبایی خانم‌ها بسیار مهم و مؤثر است. لاک‌های رنگی براق، صورتی جیغ تا کم رنگ، کرمی، فیلی، نارنجی، سرمه‌ای، سبز تیره، ارغوانی، سرخابی، سفید مشکی، آبی نفتی، شکلاتی، فیروزه‌ای، طلایی، لیمویی، مسی، طوسی و یاسی از جمله رنگ‌های پیشنهادی برای خانم‌های سفید پوست است.

لاک مناسب دست شما چه رنگی است؟ + نکات کلیدی لاک زدن و طراحی ناخن

رنگ لاک مناسب برای پوست سبزه و تیره

بانوانی با رنگ پوست تیره و یا سبزه در انتخاب لاک باید بسیار دقت کنند چرا که حفظ زیبایی پوست دست در کنار جذابیت رنگ لاک نکته مهمی است که کمتر به آن توجه می‌شود. استفاده از لاک‌های متالیک برای رنگ پوستی تیره باعث افزایش درخشش دست می‌شود و جلب توجه بسیاری می‌کند. رنگ‌های ترکیبی کرمی - فیلی، طلایی - کرم، زرشکی - کرم، صورتی مرجانی - نقره‌ای و رنگ‌های تک زرشکی، سبز، کرمی، مرجانی، آبی پاستلی (آبی ملایم)، نسکافه‌ای، نارنجی، خردلی و بنفش برای تناسب با رنگ پوست دست‌های تیره در طراحی ناخن استفاده می‌شود. یکی از ترکیب‌های بی نظیر برای پوست دست تیره، ترکیب رنگ کرم و طلایی است. اگر شما قصد دارید خانومانه تیپ بزنید باید بدانید که این ترکیب رنگ در جذابیت شما نقش مؤثری ایفا می‌کند. همچنین ترکیب رنگ قهوه‌ای با رنگ کرم هم به این صورت مؤثر واقع می‌شوند. لاک قرمز رنگ از دسته لاک‌های مورد استفاده برای تمامی رنگ هاست و می‌تواند جلوه خاصی به پوست دست بدهد.

لاک مناسب دست شما چه رنگی است؟ + نکات کلیدی لاک زدن و طراحی ناخن

رنگ لاک مناسب برای پوست گندمی

این رنگ پوستی یکی از رنگ‌های پوستی جذاب در نقاط مختلف جهان است. انتخاب رنگ‌های تیره لاک مانند رنگ بادمجانی و سرمه‌ای از رنگ‌های پرطرفدار این دسته از رنگ‌های پوستی به حساب می‌آید که زیبایی دست را بیشتر نمایان می‌کند. رنگ‌های مشکی، ارغوانی، شکلاتی، زرشکی و آبی نفتی در دسته رنگ‌های پیشنهادی برای این رنگ پوستی قرار می‌گیرند. بهتر این است که بانوان با پوست رنگی گندمی از رنگ‌های کمرنگ، کمتر استفاده کنند.

لاک مناسب دست شما چه رنگی است؟ + نکات کلیدی لاک زدن و طراحی ناخن

نکات کلیدی در طراحی ناخن و لاک زدن

مقدار آغشتگی قلم لاک

خانم‌ها باید بدانند که هرچقدر قلم لاک به مواد آغشته باشد و بر روی ناخن کشیده شود رنگ لاک را تیره‌تر نشان می‌دهد. ممکن است حتی از شدت میزان لایه‌های مایع لاک، مواد از روی ناخن شما سرازیر شود و پس بدهد.

تکان دادن افقی ظرف لاک

اگر شما به این نکته توجه کنید شاید هیچ وقت با حباب‌های هوایی روی ناخنتان بعد از زدن لاک مواجه نشوید. در واقع باید گفت که تکان دادن افقی ظرف لاک درست ترین شیوه ایست که شاید کمتر بانویی از آن اطلاع و آگاهی داشته باشد.

پاک کردن ناخن

گاهی شاید متوجه شدید که هنگام لاک زدن، لاک به درستی روی ناخن شما نمی‌نشیند. این اتفاق هنگامی رخ می‌دهد که ناخن شما چرب شده است. در این هنگام باید با الکل یا مواد شوینده ناخن‌های خود را تمییز کنید.

لاک مناسب دست شما چه رنگی است؟ + نکات کلیدی لاک زدن و طراحی ناخن

استفاده کردن از لاک‌های اکلیلی پایه

برای آن که جذابیت دست شما افزایش پیدا کند بهتر است از لاک‌های براق استفاده کنید. این لاک‌ها اندازه ناخن‌ها را بزرگ‌تر نشان می‌دهند. همچنین استفاده از رنگ‌های پایه می‌تواند هم دوام بیشتری برای لاک دست شما ایجاد کند و هم جذابیت آن را دو چندان کند.

کشیده شدن ناخن‌ها

شما می‌توانید این کار را به سادگی با انتخاب رنگ متناسب با پوست دست خودتان انجام دهید. همچنین شما برای کشیده‌تر نشان دادن ناخن‌هایتان می‌توانید قسمتی از ناخن را یک رنگ و باقی ناخن را با رنگ دیگر مانند رنگ سرمه‌ای یا نقره‌ای لاک بزنید.

لاک مناسب دست شما چه رنگی است؟ + نکات کلیدی لاک زدن و طراحی ناخن

وازلین زدن به پوست اطراف ناخن

برای آن که هنگام لاک زدن، مایع لاک از حاشیه ناخن بیرون نرود، می‌توانید از روغن وازلین استفاده کنید. برای انجام این کار شما ابتدا با استفاده از گوش پاک کن، اطراف ناخن‌هایتان را یک لایه ضخیم وازلین بمالید و سپس لاک زدن را شروع کنید. هرگاه از خشک شدن لاک‌ها مطمئن شدید، دست‌های خود را با مواد شوینده یا صابون بشویید. شما همچنین می‌توانید به جای وازلین از چسب رازی، نوار چسب و انواع مرطوب کننده ها برای انجام این کار استفاده کنید.

کد خبر 488667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • سارا IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    16 5
    من همه رنگ دوست دارم عشقم