عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از حضورکارکنان اداره اجرائیات شهرداری بجنورد در خیابان‌ها تا جلوگیری از تجمع در پارک‌های شهری آذربایجان غربی و نهال کاری ۲ هکتار اراضی ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

واکسیناسیون پاکبانان شهرداری بیرجند

جواد بهدانی، معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری اظهار کرد: ۲۰۰ نفر پاکبان در شهرداری بیرجند مشغول فعالیت هستند که در فاز نخست تعداد ۳۱ نفر از این تعداد علیه ویروس کرونا واکسینه می‌شوند.

تقدیر معاون وزیر از رئیس سازمان آتش نشانی قزوین

اسماعیل نجار، معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از فعالیت‌های رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین تقدیر کرد.

جلوگیری از تجمع در پارک‌های شهری آذربایجان غربی

علی مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ضمن انتقاد از تجمع مردم در پارک‌های سطح استان، گفت: شهرداری‌ها طبق مصوبه ستاد ملی به همراه نیروی انتظامی در جلوگیری از حضور در پارک‌ها مسئولیت مستقیم دارند.

واکسیناسیون ۱۵۰ نفر از پاکبانان شهرداری ورامین

حسین کاغذلو، فرماندار ورامین گفت: با توجه به وضعیت شغلی پاکبانان و خطراتی که سلامتی این افراد را تهدید می‌کند، به منظور پیشگیری از ابتلای این قشر زحمتکش به بیماری کووید ۱۹، تزریق واکسن علیه کرونا ویروس در دستور کار شبکه بهداشت قرار گرفته است.

بهسازی بوستان‌های خمین

ابوالفضل مرتضیان، شهردار خمین گفت: بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار سال گذشته برای اصلاح و بهسازی تجهیزات بازی و ورزشی بوستان‌های این شهر هزینه شده است.

آغاز عملیات نهال کاری ۲ هکتار اراضی ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج

آسوز شعبانی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از نهال کاری ۲ هکتار از مسیر خروجی ناحیه منفصل شهری نایسر در سنندج خبر داد و گفت: در راستای ارتقا و توسعه سرانه اراضی مجاور پست برق واقع در بلوار ابن سینا در ورودی سنندج – همدان نهال کاری می‌شود.

کمک رهبر معظم انقلاب به شهرداری بجنورد

حمیدرضا شافعی، سرپرست سازمان حمل بار و مسافر شهرداری بجنورد گفت: از محل دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی حدود ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید اتوبوس به شهرداری این شهر اختصاص یافت.

حضور کارکنان اداره اجراییات شهرداری بجنورد در خیابان‌ها

احسان هجرتی، مسئول اداره اجراییات شهرداری بجنورد گفت: مشارکت همکاران اداره اجراییات شهرداری با ستاد استانی مدیریت بر بیماری کرونا شامل حضور در معابر و هسته مرکزی شهر می‌شود که به کسبه اخطارهای لازم برای رعایت پروتکل‌ها و تعطیلی بازار جهت کنترل بیماری کرونا توصیه می‌شود.

بیش از ۳۰ هزار روستا به سیستم جمع‌آوری پسماند مجهز شد

مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهر و روستایی وزیر کشور گفت: روستاهای تحت پوشش سیستم جمع‌آوری پسماند در کشور به ۳۰ هزار روستا افزایش یافته است.

پروژه‌های اسلامشهر را تا حد توان به نتیجه می‌رسانیم

محسن حمیدی، سرپرست شهرداری اسلامشهر در حاشیه جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر که با هدف بررسی اشکالات هیأت انطباق مصوبات به بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری برگزار شده بود، تاکید کرد: شهرداری با همین بودجه پروژه‌ها را تا حد امکان به نتیجه خواهد رساند.

کد خبر 488651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.