قیمت محصولات ایران خودرو افزایش یافت + جزئیات

گروه صنعتی ایران خودرو با صدور اطلاعیه از افزایش قیمت کارخانه محصولات شرکت خودروسازی خود به دلیل بالا رفتن نرخ بیمه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اعلام نرخ جدید بیمه نامه شخص ثالث خودرو در سال ۱۴۰۰ از سوی بیمه مرکزی موجب شده تا ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای از افزایش قیمت کارخانه محصولات شرکت خودروسازی خود خبر دهد.

بر این اساس قیمت جدید پژو ۲۰۶ تیپ ۲، ۱۱۰ میلیون و ۹۷۴ هزار و ۳۶۹ تومان، پژو پارس بنزینی، ۱۲۲ میلیون و ۴۱۰ هزار و ۴۵۵ تومان، پژو پارس دوگانه سوز، ۱۲۷ میلیون و ۷۲ هزار و ۴۸۳ تومان، پژو پارس ال ایکس، ۱۲۷ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۱۵۷ تومان، سمند EF۷ پایه گازسوز، ۱۲۱ میلیون و ۷۹۵ هزار و ۴۹۵ تومان، سمند EF۷ بنزینی، ۱۱۵ میلیون و۸۲۵ هزار و ۷۲۵ تومان، سمند LX، ۱۱۷ میلیون و ۵۹۸ هزار و ۳۵۲ تومان و سمند سورن پلاس نیز ۱۸۹ میلیون و ۳۶۷ هزار و ۸۵۱ تومان اعلام شده است.

همچنین رانا پلاس، ۱۸۰ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۶۱۱ تومان، دنا با کروز کنترل، ۱۵۰ میلیون ۸۳۲ هزار و ۱۲۵ تومان، دنا پلاس، ۱۶۶ میلیون و ۹۸۵ هزار و ۲۸۷ تومان، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک، ۳۷۱ میلیون و ۶۶۴ هزار و ۱۵۸ تومان، پژو ۲۰۷ دستی، ۱۵۳ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۵۱۳ تومان و پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی نیز ۱۶۰ میلیون و ۷۱۱ هزار ۳۱۶ تومان، قیمت گذاری شده‌اند.

کد خبر 488539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    2 1
    بالاخره گرون شد.الی برکت االه
  • مازیار IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    0 1
    ماشین پڗو پارس قبت نام می کنم