پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۲ تیر ۱۴۰۰+ جزئیات‌

یک فعال بازار دلار و ارزهای شاخص، نوسانات احتمالی نرخ هر دلار آمریکا در روند معاملات امروز بازار را پیش‌بینی کرد.

کاووس آزادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح پیش‌بینی قیمت هر دلار آمریکا در روند معاملات بازار امروز، اظهار کرد: به رغم پیش‌بینی‌های صورت گرفته در خصوص احتمال زیاد کاهش نرخ فروش هر دلار آمریکا در بازار آزاد در بازه زمانی هفته جاری، ارزش هر دلار نسبت به ریال در روز گذشته با افزایش ناگهانی ۵۵۰ تومانی در ابتدای معاملات بازار خرید و فروش ارزهای شاخص روبرو شد.

وی افزود: نرخ دلار به صورت باورنکردنی در جریان معاملات روز گذشته بازار آزاد ارزهای شاخص به بیش از ۲۴ هزار و ۲۴۰ تومان نیز رسید و به همین دلیل بسیاری از کارشناسان اقتصادی معتقدند کاهش نامحسوس نرخ دلار در روزهای گذشته، بیشتر هیجانی بوده و ناشی از تصمیم معامله‌گران شاخص بازار آزاد برای فروش منابع ارزی‌شان بوده است.

این فعال بازار دلار و ارزهای شاخص خاطرنشان کرد: انتشار اخبار متناقض در رابطه با نتیجه مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ در وین باعث شده تا بازار ارزهای شاخص بار دیگر شوک قابل توجهی را تجربه کند و به نظر می‌رسد تأثیر این شوک بر افزایش نرخ دلار در بازار آزاد در جریان معاملات پنج شنبه تا حد زیادی تعدیل شود.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار ارز و دلار نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 488535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.