اولین جشنواره استانی خوشنویسی «یک پیکر» برگزار می شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برگزاری اولین جشنواره استانی خوشنویسی «یک پیکر» بمناسبت بزرگداشت روز سعدی و روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمدرضا رضایی اظهار کرد: برای اولین بار جشنواره استانی خوشنویسی تحت عنوان «یک پیکر» برگرفته از شعر ماندگار سعدی توسط هلال احمر استان با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان این که هنرمندان جهت شرکت در جشنواره می‌توانند ۳ اثر در بخش‌های نستعلیق و شکسته نستعلیق به دبیرخانه ارسال کنند، افزود: مهلت ارسال آثار نیز از یکم الی ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری است.

وی با اشاره به این که تولید آثار هنری در راستای ترویج فرهنگ نوعدوستی، صلح و مهرورزی از اهداف برگزاری این جشنواره است، گفت: محور فراخوان جشنواره خوشنویسی شعر ماندگار سعدی شیرازی «بنی آدم اعضای یک پیکرند …» است.

رضایی با بیان این که آثار رسیده به دبیرخانه در جلسه داوری برگرفته از اساتید انجمن خوشنویسان بیرجند بررسی و اسامی برگزیدگان همراه در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه همزمان با عید فطر در سایت اعلام می‌شود، افزود: هنرمندان خوشنویس استان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی به آدرس khorasanjo.rcs.ir مراجعه کنند.

کد خبر 488492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.