۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
ارائه دو ویژگی جدید به SmartThings Find

سامسونگ قصد اضافه کردن دو ویژگی جدید به SmartThings Find و دستگاه SmartTag را دارد.

به گزارش ایمنا، سامسونگ پس از ارائه ویژگی+SmartTag خود در اوایل ماه جاری در ایالات متحده، حالا دو ویژگی جدید را برای کسانی که از این دستگاه جانبی استفاده می‌کنند، ارائه می‌دهد. ظاهراً لوازم جانبی SmartTag سامسونگ در میان کاربران گلکسی بسیار محبوب هستند. بنابراین شرکت کره جنوبی تصمیم گرفت با افزودن چند ویژگی جدید، SmartTag را حتی بیشتر از قبل مفید کند.

از هفته آینده، کاربران گلکسی که SmartTag خود را به دسته کلید، کوله پشتی، کیف پول و سایر اشیا خود متصل می‌کنند، از دو ویژگی جدید SmartThings Find بهره مند می‌شوند. این ویژگی‌های جدید به منظور پیدا کردن تلفن یا موارد گمشده ارائه شده است.

ویژگی‌های جدید برای کاربران گلکسی سامسونگ

همه می‌دانیم که افراد کمی احتمالاً از دستیار دیجیتال سامسونگ استفاده می‌کنند، اما به زودی می‌توان از Bixby برای جستجوهای دستی و صوتی فعال شده در Galaxy SmartTag استفاده کرد. این بدان معنی است که شما می‌توانید به این دستگاه بگویید "سلام Bixby، کیف پول من کجاست؟ " تا دستیار دیجیتال سامسونگ با زنگ زدن بر روی SmartTag مکان خود را پیدا کرده و با شما به اشتراک بگذارد.

ارائه دو ویژگی جدید برای کاربران سامسونگ گلکسی در SmartThings Find

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب جدیدی که هفته آینده در اختیار کاربران گلکسی قرار می‌گیرد، جستجوی تگ ناشناخته است. این ویژگی می‌تواند دستگاه گلکسی اسمارت تگی را که متعلق به شما نیست، پیدا کند. قرار است جستجوی برچسب ناشناخته، اسمارت تگ‌های ناشناخته را اسکن کرده و فهرستی از آن تهیه کند تا اطمینان حاصل شود که کسی مکان شما را ردیابی نمی‌کند.

اگرچه در SmartThings Find، داده‌های کاربر رمزگذاری شده است، اما هرگونه اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از فاش شدن مکان دستگاه شما مورد استقبال قرار می‌گیرد. اگر از SmartTag سامسونگ استفاده می‌کنید، هفته آینده به دنبال این دو ویژگی جدید باشید.

منبع: خبرنگاران جوان

کد خبر 488420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.