اجرای گسترده طرح همای رحمت از ۱۵ ماه رمضان تا شب‌های قدر

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اصفهان، گفت: طرح همای رحمت در طول ماه رمضان اجرا می‌شود، اجرای گسترده این طرح از ۱۵ ماه رمضان مصادف با میلاد امام حسن مجتبی (ع) شروع شده و تا شب‌های قدر ادامه خواهد داشت.

شهریار انصاری طادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اجرای طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر بر اساس اهداف خود و شرح وظایفی که دارد امسال هم مثل هر سال ماه مبارک رمضان طرح همای رحمت را اجرا می‌کند.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر اصفهان با توجه به ظرفیت موجود و اعتمادی که خیران استان به این جمعیت دارند، ماه رمضان امسال هم با همت همین خیران داوطلب بسته‌های غذایی را آماده می‌کند تا بین نیازمندان شناسایی شده این بسته‌ها توزیع شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اصفهان، تصریح کرد: این بسته‌ها شامل برنج، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی، روغن، حبوبات است و در حد مقدورات گوشت و مرغ هم به این بسته‌ها اضافه می‌شود و بین نیازمندان شناسایی شده در محلات محروم و کم برخوردار توزیع خواهد شد.

استفاده از ظرفیت خانه‌های هلال برای اجرای طرح همای رحمت

انصاری طادی با تاکید بر اینکه امسال جمعیت هلال‌احمر از ظرفیت خانه‌های هلال برای اجرای طرح همای رحمت استفاده خواهد کرد، گفت: سال گذشته توانستیم خانه‌های هلال را در مناطق مختلف شهری و روستاهای بالای ۲۰۰ خانوار افتتاح کنیم، هنوز تعداد زیادی از روستاها و مناطق شهری می‌توانند برای تشکیل خانه‌های هلال درخواست دهند تا این خانه‌ها در محدوده زندگی آنها برای شناسایی نیازمندان واقعی تأسیس شود.

وی ادامه داد: خانه‌های هلال اطلاع کامل نسبت به محله و روستای منطقه خود دارند و افراد نیازمند را شناسایی می‌کنند و از طریق این خانه‌ها کمک‌ها بین همان خانواده‌های نیازمند شناسایی شده توزیع می‌شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اصفهان، خاطرنشان کرد: این طرح در طول ماه رمضان اجرا می‌شود اما پیش‌بینی می‌کنیم اجرای گسترده برنامه طرح همای رحمت از ۱۵ ماه رمضان و مصادف با میلاد امام حسن مجتبی (ع) شروع شود و تا شب‌های قدر این توزیع گسترده را داشته باشیم.

انصاری طادی، اظهار کرد: مردم نیکوکار که همیشه یاری‌گر جمعیت هلال‌احمر بودند برای شرکت در این کار خیرخواهانه به دو طریق می‌توانند اقدام کنند، یا به صورت مستقیم کمک‌های مالی خود را به شماره حساب ۵۴۰۵۴۰۰۰۹۴ و شماره کارت ۸۶۶۸-۰۳۷۰-۳۳۷۶-۶۱۰۴ به نام جمعیت هلال‌احمر نزد بانک ملت واریز کنند و کمک‌های غیرنقدی و اقلام مواد غذایی را می‌توانند به جمعیت هلال‌احمر شهرستان اصفهان واقع در خیابان آیت الله کاشانی تحویل دهند.

وی تاکید کرد: خیران هم می‌توانند در بحث بسته‌بندی و توزیع مواد غذایی بین نیازمندان به همراه داوطلبان هلال‌احمر مشارکت داشته باشند و در این کار خیرخواهانه و خداپسندانه شرکت کنند.

کد خبر 488361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.