فولاد یک _ النصر یک/ بازی النصر و فولاد برنده نداشت

تیم فوتبال فولاد در سومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر به نتیجه تساوی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان امشب _ ۳۱ فروردین ماه _ در سومین بازی مرحله گروهی رقابت‌های آسیا به مصاف النصر رفت که این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

دیدار تیم‌های فولاد و النصر

ورزشگاه: مارسول پارک شهر ریاض عربستان

داوران: ریوجی ساتو (ژاپن)، هیروشی یامائوچی (ژاپن)، جون میهارا (ژاپن) و موهد ایزوان (مالزی (

ترکیب تیم فوتبال فولاد: محسن فروزان، عارف آغاسی، مهران موسوی، صابر حردانی، وحید حیدریه، زبیر نیک نفس، محمد آبشک، آیاندا پاتوسی، فرشاد محمد زاده، ساسان انصاری و لوسیانو پری را.

سرمربی: جواد نکونام.

ترکیب تیم فوتبال النصر: ولید عبدالله، سلطان الغنام، عبدالله مادو، عبدالله العمری، پتروس آروگو، عبدالرزاق حمدالله، نورالدین امرابط، سامی الناجی، علی الحسن، عبدالفتاح عسیری و علی لاجمی.

سرمربی: مونو منزس.

کارت زرد:

النصر: حبدالله مادو (دقیقه ۳۱)، عبدالفتاح عسیری (دقیقه ۵۳)، عبدالرزاق حمدالله (دقیقه ۵۸)

فولاد: صالح حردانی (دقیقه ۸۷)

کارت قرمز: _

گل‌ها:

تراکتور: عبدالله العمری (دقیقه ۵۳ گل به خودی)

النصر: پتروس (دقیقه ۶۸)

شرح بازی:

بازی تا دقیقه ۲۰ پایاپای پیش می‌رود، در دقایقی النصری ها روی دروازه فولاد فشار وارد کردند. النصری ها قصد دارند با پاس‌های در عمق به دروازه فولاد برسند که در این کار موفق هستند و در نیمه اول چند بار دروازه فولاد را تحدید می‌کنند. داور سه دقیقه وقت اضافه این نیمه در نظر گرفت که نیمه اول با تساوی صفر بر صفر پایان می‌یابد.

با وجود حملات النصر، در دقیقه ۵۳ نیمه دوم بازی فولادی‌ها روی یک حمله خوب و گل به خودی النصری ها به گل اول بازی رسیدند، بعد از آن النصری ها برای به ثمر رساندن گل تساوی تلاش کردند که در دقیقه ۶۸ موفق هم شدند و بازی را به تساوی کشاندند. در این نیمه بازی خوب و پر حمله از دو تیم شاهد بودیم ولی موقعیت‌های جدی النصری ها بیشتر از فولاد است. داور پنج دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت که در این دقایق بازی به اوج حساسیت خود رسید و فولادی‌ها به گل رسیدند که آفساید اعلام شد و در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۳: ضربه عبدالرزاق حمدالله از نقطه ضربه آزاد با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۱: بازیکن النصر ارسالی روی دروازه فولاد داشت که توپ از بین دستان فروزان خارج می‌شود و جلوی پای دیگر بازیکن النصر قرار گرفت که توپ روی پای این بازیکن ننشست و در ادامه مدافعان فولاد توپ را دور کردند.

دقیقه ۲۲: بازیکنان النصر یک حرکت در عمق انجام داد که پاس او را در محوطه جریمه مدافع فولاد دفع کرد.

دقیقه ۳۰: فرزان با یک عکس‌العملی دیدنی شوت سرکش بازیکن النصر را از زیر طاق دروازه به بیرون کشید.

دقیقه ۴۲: بازیکن النصر پاسی در عمق برای هم تیمی خود داد که این بازیکن هم با حرکت در عرض توپ را به نورالدین امراباط رساند و شوت این بازیکن پس از تکل خوب مهران موسوی تغییر جهت داد و وحید حیدریه نیز این توپ را دور کرد.

دقیقه ۵۶: ضربه سر عبدالله مادو را فروزان با یک پرش بلند دفع کرد.

دقیقه ۵۹: ساسان انصاری و پاتوسی از نیمه زمین با یک توپ روبایی شانس تک به تک شدن با دروازه‌بان النصر را داشتند که عملکرد کند این دو بازیکن باعث شد مدافعین تیم حریف برسند.

شرح گل:

دقیقه ۵۳: بازیکن فولاد توپی روی دروازه النصر فرستاد که دروازه‌بان به قصد دفع توپ جلو آمد اما مدافع خودشان عبدالله العمری رو به روی او قرار داشت که توپ با برخورد به این بازیکن وارد دروازه النصر شد.

دقیقه ۶۸: بازیکن النصر پاسی در محوطه جریمه به پتروس داد که این بازیکن با یک چرخش ضربه خود را به سمت دروازه فولاد زد و بازی را به تساوی کشاند.

کد خبر 488321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.