۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
 گلکسی Z Fold 3 به زودی عرضه می‌شود

دریافت گواهی 3C نشان می‌دهد که گوشی گلکسی Z Fold 3 به تراشه اسنپدراگون 888 مجهز شده است و از باتری دو سلولی با ظرفیت 4275 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، از آنجایی که به تاریخ عرضه گوشی تا شوی بعدی سامسونگ نزدیک شده‌ایم، این گوشی گواهی 3C را در چین دریافت کرده است. گوشی تاشوی جدید سامسونگ دارای دو باتری جداگانه است که ظرفیت یکی از آن‌ها ۲۲۱۵ میلی آمپر ساعت و ظرفیت باتری دیگر ۲۰۶۰ میلی آمپر ساعت است. بنابراین در مجموع ظرفیت باتری این گوشی به ۴۲۷۵ میلی آمپر ساعت می‌رسد. سیستم دو سلولی باتری گوشی تاشوی سامسونگ باعث شده است وزن باتری در دو طرف دستگاه توزیع شود.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، باتری گلکسی Z Fold 3 در مقایسه با گلکسی Z Fold 2 که از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد، ضعیف‌تر است. شاید دلیل این اتفاق، کاهش ابعاد گوشی گلکسی Z Fold 3 باشد. علاوه بر ای گوشی گلکسی Z Fold 3 از گواهی IP برخودار بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. به نظر می‌رسد که دو مدل گوشی تا شوی سامسونگ که شامل گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 2 (یا Z Flip 3) می‌شود، در ماه جولای عرضه خواهند شد.

پیش از این اعلام شده بود که شرکت سامسونگ قصد دارد در سال میلادی جاری چهار مدل گوشی تا شو معرفی کند. با توجه به شایعات منتشر شده، گلکسی Z Fold 3 از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این احتمالاً گوشی تاشوی گلکسی Z Fold 3 فقط در کانفینگ ۲۵۶ گیگابایتی و گلکسی Z Flip 2 در کانفینگ‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شوند. پیش از این نیز اعلام شده بود که گوشی گلکسی Z Fold 3 از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد.

کد خبر 488315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.