طرح تفصیلی خرم آباد باعث سردرگمی و بلاتکلیفی شهروندان است

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد وجود مغایرت‌های فراوان و اشکالات فنی بیشمار در طرح تفصیلی را باعث سردرگمی و بلاتکلیفی بسیاری از شهروندان خرم‌آباد دانست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رستم کوشکی‌، در یکصد و چهل و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر خرم آباد با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان با اشاره به افزایش بی‌سابقه آمار فوتی‌های ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، از شهروندان فهیم خرم آبادی خواست تا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و کاستن از ترددهای غیرضروری و شرکت نکردن در آئین‌ها و تجمع‌های سور و سوگ در قطع زنجیره ابتلا به کرونا کمک کنند.

وی ماه‌های باقیمانده از عمر شورای دور پنجم را فرصتی مغتنم برای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان و اتمام کارها و برنامه‌های ناتمام این دوره از مدیریت شهری و شورا دانست.

کوشکی پس از استماع گزارش عملکرد یک ساله شهرداری خرم آباد به معضلات و مشکلاتی از جمله وجود مغایرت‌های فراوان و اشکالات فنی بیشمار در طرح تفصیلی اشاره کرد و آن را باعث سردرگمی و بلاتکلیفی بسیاری از شهروندان خرم آباد دانست.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد با اشاره به واگذاری ساماندهی فضای سبز به زندانیان، کیفیت کار آنان را راضی کننده ندانست و افزود: با توجه به گزارش‌های واصله در این خصوص، فضای سبز خرم آباد شرایط مطلوبی ندارد و شایسته است در آستانه فصل گرما، بحث تنظیف و فضای سبز را مدیریت کنیم تا در فصل تابستان به مشکل برنخوریم.

کوشکی اظهار امیدواری کرد که کار ساخت ساختمان اداری فضای سبز سریع‌تر به سرانجام برسد تا بجز سازمان فضای سبز، تعدادی دیگر از سازمان‌های تابعه شهرداری هم بتوانند از ظرفیت این ساختمان بهره ببرند.

وی خاطر نشان کرد: این روزها شرایط آب و هوایی مناسب برای آسفالت معابر است. امروزه شاهدیم در خیلی از جاهای شهر حتی لکه‌گیری هم نشده است با فعال کردن کارخانه آسفالت می‌توانیم در این فرصت مناسب بخش زیادی از مشکل آسفالت معابر خرم آباد را حل کنیم.

کوشکی با اشاره به تذکر کتبی فرماندار محترم در خصوص رفع مشکلات ترافیکی شهر خرم آباد خواستار پیگیری عاجل شهردار در این خصوص شد و با گلایه از نبود پاسخگویی به موقع به نامه‌ها و مکاتبات شورا از شهردار خواست که در کوتاه‌ترین زمان، پاسخگوی نامه‌های واصله از شورای اسلامی شهر خرم آباد باشد.

لزوم ساماندهی وضعیت میدان میوه و تره بار

زهرا نظری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد هم در این جلسه، از شهرداری خرم آباد به خاطر خدمات قابل توجه به ویژه در حوزه عمرانی در یک سال گذشته تشکر کرد و خواستار پاسخگویی به درخواست مهم شهروندان خرم آبادی در خصوص آسفالت معابر شد.

وی به بازدید اخیرش از بارفروشی میوه و تره بار اشاره کرد و با اسفبار توصیف کردن وضعیت تنها میدان بار میوه و تره بار شهر خرم آباد گفت: با توجه به این که این مکان مستقیماً با مسائل سلامت شهروندان سر و کار دارد باید هرچه سریع‌تر نسبت به اصلاح ورودی آن، آسفالت کامل و رسیدگی به وضع بهداشت و نظافت و ساماندهی سرویس‌های بهداشتی آن اقدام شود.

نظری خواستار رفع هر چه سریع‌تر نقایص و اشکالات طرح تفصیلی و رسیدگی به مشکلات رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در شرایط شیوع کرونا شد.

کد خبر 488167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.