۶ هزار متر مربع از پیاده روها سنگ فرش شده است

شهردار برف انبار با بیان اینکه در سطح ۹۷ درصد خیابان‌های شهر برف‌انبار پروژه جدول‌گذاری اجرا شده است، گفت: ۹۵ درصد معابر شهر برف انبار آسفالت شده است.

حمیدرضا شریعتی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سال ۹۹ با اختصاص یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل بودجه شهرداری با چهار هزار و ۵۷۱ تن آسفالت، ۲۷ هزار و ۴۲۸ متر مربع از معابر و خیابان‌های شهر روکش آسفالت شد که اکنون ۹۵ درصد معابر شهر آسفالت شده است.

وی افزود: سال ۹۹ به منظور بهسازی محیط شهری با اختصاص ۲۲۰ میلیون تومان از محل اعتبارات شهرداری، پروژه جدول گذاری خیابان‌ها به طول سه هزار متر انجام شده است که اکنون پروژه جدول‌گذاری در ۹۷ درصد خیابان‌های شهر برف انبار اجرا شده است.

شهردار برف انبار با بیان اینکه سال ۹۹ با اختصاص ۲۴۰ میلیون تومان شش هزار متر مربع از پیاده روهای شهر برف انبار سنگ‌فرش شد، تصریح کرد: در چهار سال گذشته یک متر پیاده رو سازی در شهر نبود که به منظور توسعه مبلمان شهری و سهولت در عبور عابران پیاده و دوچرخه‌سواران اکنون ۹۵ درصد معابر و خیابان‌های شهر پیاده رو دارد.

شریعتی‌نیا خاطرنشان کرد: سال ۹۹ پروژه احداث ساختمان دفتر شورای شهر، یک واحد تجاری و مهمان‌سرای شهرداری در متراژ ۱۶۰ متر مربع در دو طبقه ظرف مدت چهار ماه با اعتبار ۳۷۵ میلیون تومان انجام شد که واحد تجاری با هدف درآمدزایی شهرداری اجاره داده می‌شود.

وی گفت: سال ۹۹ با اختصاص ۲۵۰ میلیون تومان یک دستگاه وانت مزدا با کاربری آمبولانس حمل متوفی توسط شهرداری خریداری شد چراکه شهرداری برف‌انبار آمبولانس حمل متوفی نداشت و با توجه به موقعیت بیماری کرونا شهرهای اطراف آمبولانس حمل متوفی در اختیار قرار نمی‌دادند.

شهردار برف انبار عنوان کرد: شهرداری برف‌انبار ۱۲ دستگاه خودرو در بخش عمرانی و خدمات شهری از قبیل یک دستگاه آتش‌نشانی، یک دستگاه آمبولانس، دو دستگاه نیسان، دو دستگاه کامیون کمپرسی، یک دستگاه مزدا، یک دستگاه لودر، یک دستگاه تراکتور، یک دستگاه فوتون حمل زباله، یک دستگاه گریدر و یک دستگاه سواری خودرو دارد.

شریعتی‌نیا افزود: در شهرداری برف انبار ۱۳ نیرو در بخش اداری و خدمات شهری و سه نیروی شرکتی مشغول هستند.

کد خبر 488050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.