۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵
نصب المان مدافع سلامت در گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: به پاس قدردانی از خدمات ایثارگرانه کادر درمانی المان مدافعان سلامت در یکی از بوستان‌های شهر نصب شده است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کادر درمانی در روزهای سخت مقابله با بیماری کرونا با شجاعت هرچه تمام‌تر در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار داشتند که نباید در تاریخ این ایثارگری به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: به منظور پاسداشت و قدردانی از خدمات کادر درمانی و پرستاران همچنین پاکبانی که از همان ابتدا فداکارانه در شهر خدمت کردند طراحی ساخت المان مدافعان سلامت در دستور کار شهرداری گلپایگان قرار گرفت.

شهرداری گلپایگان با بیان این که المان مدافعان سلامت از جنس فایبرگلاس و در ابعاد ۲.۵ در ۱.۵ متر با نما پوشش کادر درمانی طراحی و ساخته شد که در بوستان رو به روی بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان نصب شد.

وی گفت: در شهر گلپایگان، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون نیروهای خدمات شهری شهرداری گلپایگان در مقابله با کرونا در نظافت شهری و ضد عفونی معابر اقدامات مؤثری انجام دادند.

شکرزاده تاکید کرد: از شهروندان گلپایگانی انتظار داریم در راستای حفظ جان خود و نتیجه‌بخشی تلاش شبانه روزی کادر درمان حتماً در ترددهای شهری از ماسک استفاده کنند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کادر درمان را در مهار شیوع ویروس کرونا یاری کنند.

نصب المان مدافع سلامت در گلپایگان

کد خبر 487927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.