درخواست عزل شهردار اهواز به دلیل استفاده از سهمیه واکسن غسالان

عضو شورای شهر اهواز در نامه‌ای به رئیس شورا خواستار عزل شهردار اهواز به علت استفاده از سهمیه واکسن کرونا غسال‌ها شد.

به گزارش ایمنا، در نامه اسکندر لطفعلی زاده آمده است:

"جناب آقای سنواتی
رئیس محترم شورای اسلامی کلان شهر اهواز
با سلام
احتراماً همان گونه که مطلع هستید آقای نوشادی شهردار اهواز اقدام به سوءاستفاده از سهمیه واکسن غسالها و پاکبانان کرده است. این تخلف در حالی روی داده که وزارت بهداشت در شرایط حاد کرونایی کشور و محدودیت‌های تأمین واکسن، اولویت دریافت واکسن را گروه‌های آسیب پذیر و خط مقدم مواجهه با کرونا از جمله کادر درمان، غسالها و پاکبانان زحمتکش معین کرده است.

این اقدام سخیف شهردار وجهه شورای شهر را مخدوش کرده است. این شورا در نگاه مردم کشور شورایی بود که سابقا ارج نهادن به مقام کارگران را عملاً با دستور شهردار سابق مبنی بر مقدم نمودن پرداخت حقوقشان بر حقوق مدیران شهرداری اثبات کرده بود.

اکنون منتخب این شورا خون خود را رنگین‌تر از کارگران و صدها هزار سالمند و افراد دارای بیماری زمینه‌ای که به شدت در معرض خطر هستند دانسته و جانشان را آن قدر بی ارزش حساب کرده که از سهمیه واکسن آن‌ها نمی‌گذرد.

با این اقدام شهردار، شهر اهواز و مدیریت شهری اش نماد بی اخلاقی و رفتار غیرانسانی و پایمال کردن حقوق هموطنان در سطح کشور شده به طوری که واکنش رسانه‌های داخلی و حتی ضدانقلاب، مقامات کشوری و وزارت بهداشت را برانگیخته است.

لذا ضمن درخواست اقدام عملی مناسب از سوی شورا که کم‌ترین آن عزل شهردار است، به شهردار اهواز تذکر می‌دهم پس از عذرخواهی از عموم مردم بابت این حرکت غیراخلاقی و استعفا از مسئولیت، خود را به مرجع قضائی معرفی نماید.

خواهشمند است تذکر رسمی بنده طبق ماده ۷۳ قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران به شهردار ابلاغ شود. "

کد خبر 487895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.