عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین ماه

در این بسته خبری از تعطیلی عالیشهر تا تجهیز آتش نشانی سنندج به واترمیست و محدودیت‌های ترافیکی کرونایی در شاهرود را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

نرخ جدید کرایه تاکسی‌های قزوین

شیما زرآبادی‌پور، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: اعمال نرخ جدید کرایه تاکسی‌های این شهر در انتظار رأی کمیسیون تطبیق فرمانداری است.

تخصیص اعتبار برای بازسازی ناوگان درون شهری سبزوار

مجید استیری، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سبزوار گفت: با پیگیری‌های شهردار سبزوار ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات برای بازسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری سبزوار اختصاص یافت.

تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی زنجان

رضا عسگری، فرماندار زنجان با بیان اینکه وضعیت زنجان در خصوص کرونا نگران کننده است، گفت: فعالیت ناوگان اتوبوسرانی زنجان از امروز (یکشنبه) ۲۹ فروردین تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

بهسازی معابر شهری ساری

ترمیم آسفالت و زیرسازی معابر با هدف روان سازی ترافیک و سهولت عبور و مرور شهروندان به همت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری در مناطق سه گانه در حال اجرا است.

توزیع ۱۳۰۰ بسته افطاری میان پاکبانان سمنانی

حمیدرضا پیوندی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان از اجرای طرح ضیافت افطاری ویژه پاکبانان و خانواده‌های آنان همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و توزیع ۱۳۰۰ بسته افطاری خبر داد.

عالیشهر تعطیل شد

مهدی قایدی، شهردار عالیشهر استان بوشهر گفت: به علت ابتلای شماری از کارکنان این شهرداری به ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹ به استثنای واحدهای خدمات شهری، آتش‌نشانی، فضای سبز و اجراییات، فعالیت مابقی بخش‌های این شهرداری تعطیل است.

تجهیز آتش نشانی سنندج به خودرو سبک پیشرو مجهز به دستگاه واترمیست

سهیل فضل وزیری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: این سازمان در راستای تجهیز ناوگان خودرویی نسبت به خرید یک دستگاه خودرو سبک پیشرو پیکاپ آسنا آمیکو مجهز به دستگاه اطفا حریق واترمیست HP اقدام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی کرونایی در شاهرود

ابوطالب جلالی، فرماندار شاهرود از اعمال قانون خاطیان در نقض محدودیت‌های ترافیکی کرونایی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: به مدت یک هفته تردد اتوبوس‌های شرکت واحد نیز ممنوع شد.

تشدید نظارت بر ناوگان تاکسیرانی و آژانس‌های بیرجند

یداله غلام پور، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری با اعلام این خبر گفت: با توجه به مصوب شدن نرخ جدید کرایه حمل ونقل درون شهری از ابتدای سال ۱۴۰۰ و ضرورت نظارت بر رعایت نرخ‌های کرایه مصوب، طرح تشدید نظارت‌ها اجرا می‌شود.

افزایش ۲۵ تا ۳۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی در کشور

مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با بیان اینکه میانگین رقم پیشنهادی افزایش کرایه تاکسی در کشور بین ۲۵ تا ۳۵ درصد است، گفت: این افزایش پس از طی مراحل قانونی قابل اجرا است.

کد خبر 487735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.